مراسم گرامیداشت عملیات کربلای 2 در مشهد برگزار شد

به مناسبت عملیات کربلای 2، مراسم گرامیداشت این عملیات در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ - 01September 2016

مراسم گرامیداشت عملیات کربلای 2 در مشهد برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، به مناسبت گرامیداشت عملیات کربلای 2 که در منطقه حاج عمران صورت گرفت و به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای این عملیات و شهدای  گردان امام سجاد(ع) لشکر ویژه شهدا و شهدای منطقه آبکوه سعدآباد مراسمی با حضور پیشکسوتان این گردان و خانواده معظم شهدا در مسجد بنی­ هاشمی مشهد مقدس برگزار شد.

حجت ­الاسلام­ والمسلمین مهدی ماندگاری از یادگاران دفاع مقدس و مسئول موسسه سیره تفحص شهدا در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عالی­ مقام، اظهار داشت: اگر قرار است راه شهدا را ادامه دهیم باید مسیری را که آنها و والدین این عزیزان طی کردند را طی کنیم.

وی افزود: عمل به تکلیف، ارتباط با مسجد، ولایتمداری و روحانیت محوری، استقامت و توسل از جمله عواملی بودند که شهدا را در رسیدن به هدف که همان تقرب الهی بود کمک کردند.

این کارشناس مذهبی در ادامه با اشاره به استقامت رزمندگان اسلام در عملیات کربلای 2 و مقاومت سپاهیان اسلام در تپه 2519، خاطر نشان کرد: توسل به هشت چیز جبهه­ها را پیروز کرد. توسل به نماز، اهل جبهه به این درک رسیده بودند که نماز بار نیست بلکه یار است. توسل به روزه، توسل به صدقه، توسل به دعا، توسل به استغفار، توسل به ذکر، توسل به قرآن و توسل به اهل بیت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار