سردار جزایری هشدار داد

سوریه مراقب باشد در دام کنفرانس ژنو ۲ گرفتار نشود

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت کنفرانس ژنو ۲ و ضرورت هوشمندی و حساسیت نسبت به آن هشدار داد: سوریه مراقب باشد در دام کنفرانس ژنو ۲ گرفتار نشود.
کد خبر: ۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶ - 20January 2014

سوریه مراقب باشد در دام کنفرانس ژنو ۲ گرفتار نشود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در آستانه برگزاری کنفرانس ژنو ۲ و تلاش برای حل بحران سوریه اظهار داشت: آمریکا و حامیان گروهکهای تروریستی، ناکام از موفقیت در طرحهای براندازانه خود در سوریه، اینک تلاش دارند از طریق سیاسی، شکستهای خود را جبران کنند، لذا نمایندگان دولت سوریه باید کاملاً با هوشیاری و بدبینی نسبت به طرف مقابل مذاکره، در ژنو ۲ حضور یابند.

وی تاکید کرد: پیروزیهای دولت و ملت سوریه در برابر یکی از بزرگترین جنگهای تروریستی معاصر تا نابودی کامل تروریستها و تثبیت مقاومت باید ادامه یابد.

سردار جزایری با اشاره به توافقات گذشته در خصوص جنگ سوریه افزود: توافقات قبلی که در راستای منافع قدرتهای خارجی و ارتجاع منطقه است نمیتواند پایه و اساس مذاکرات آتی باشد بلکه آنچه تعیین کننده خواهد بود تصمیمی است که مردم سوریه برای آینده کشور خود خواهند گرفت.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر لزوم واقع بینی نسبت به آنچه در عرصه جنگ سوریه اتفاق افتاده است تصریح کرد: نتیجه کنفرانس ژنو ۲ باید دست برداشتن آمریکا و ارتجاع منطقه از تروریسم باشد.

سردار جزایری همچنین خاطر نشان کرد: آمریکا توان مدیریت جنگ نظامی سوریه را ندارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار