تشییع شهید جهاد فلسطینی در غزه

منابع خبری محلی در فلسطین گزارش دادند که جهاد اسلامی فلسطین یکی از رزمندگان خود را که شب گذشته در جریان حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، تشییع کرد.
کد خبر: ۱۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳ - 22January 2014

تشییع شهید جهاد فلسطینی در غزه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، به نقل از فلسطین الیوم، منابع خبری محلی در فلسطین گزارش دادند که گردانهای القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در فلسطین یکی از شهدای حمله شب گذشته جنگندههای رژیم صهیونیستی را تشییع کردند.

جهاد اسلامی اعلام کرد یکی از رزمندگانش که عضو گردان "شهید عبدالله السبع" بود در حمله شب گذشته جنگندههای رژیم صهیونیستی به بیت حانون در شمال نوار غزه به شهادت رسیده است.

جهاد اسلامی طی بیانیهای اعلام کرد که "احمد محمد الزعانین" یکی از رزمندگان گردانهای القدس شب گذشته بر اثر یورش جنگندههای رژیم صهیونیستی به بیت حانون در نزدیکی منزل خود به شهادت رسیده است.

لازم به ذکر است که نیروهای مقاومت اسلامی در فلسطین در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت دو شهروند فلسطینی اقدام به شلیک سه موشک به سوی شهرکهای صهیونیستی کرده است.

شاهدان عینی نیز تاکید کردند که سه موشک را در حالی که به سوی سرزمینهای اشغالی در حرکت بودند روئیت کردهاند. تاکنون هیچ یک از گروههای مقاومت فلسطینی مسئولیت شلیک این سه موشک را برعهده نگرفته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار