در پیامی صورت گرفت

تسلیت ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پی درگذشت مادر اولین شهید روحانی دفاع مقدس

ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پیامی درگذشت سرکار خانم مکیه عبداللهی مادر شهید حجت‌الاسلام محمدحسن شریف قنوتی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰ - 30January 2014

تسلیت ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پی درگذشت مادر اولین شهید روحانی دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در پی درگذشت سرکار خانم "مکیه عبداللهی" مادر اولین شهید روحانی دفاع مقدس حجت الاسلام "محمدحسن شریف قنوتی" که بعد از سالها تحمل درد فراق پسر شهیدش در سن صد سالگی به فرزند شهیدش پیوست، پیام تسلیتی از سوی ستاد مرکزی راهیان نور کشور صادر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلّهِ وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

پدران و مادران معزز و گرانقدر شهدای معظم ، هدایایی الهی و واسطه مودت میان مومنین و مخلصین ارادتمند اهل بیت هستند که یکی پس از دیگری از میان اهل دنیا رخت بر بسته و مشتاقانه به دیدار حضرت رحمان و رحیم شتافته و ما را از سایه پرمهر و وجود نورانی و معنوی خویش محروم می نمایند .

متاسفانه بار دیگر خبر رحلتی ملکوتی از بیت شهید و این بار از بیت شهید پرور شریف قنوتی که نماد علم و ایثار خطه گلگون جنوب می باشد واصل و ما را متاثر از فراق سرکار خانم مکیه عبداللهی والده ی اولین شهید روحانی دفاع مقدس حجت الاسلام محمدحسن شریف قنوتی گرداند.

بانوی ولایتمداری که سال های سال با صبر و مقاومت، تداوم بخش فرهنگ ایثار و جهاد در جمع عاشقان و پیروان شهدا بود. ستاد مرکزی راهیان نور کشور رحلت آن مادر بزرگوار را تسلیت عرض نموده و مغفرت و رحمت واسعه الهی و حشر و نشر با شهیدان والامقام را برای ایشان مسالت می نماید .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار