سردار فرزندی:

حضور شهید محلاتی در سنگرهای فرماندهی دوران جنگ، تردیدها را به ایمان تبدیل می‌کرد

فرمانده دانشکده فرهنگ و ارتباطات سپاه گفت: حضور شهید محلاتی در سنگر فرماندهی دوران دفاع مقدس و سخنان حکیمانه ایشان هر گونه تردید و ابهام را به قاطعیت و ایمان تبدیل می‌کرد.
کد خبر: ۱۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸ - 25February 2014

حضور شهید محلاتی در سنگرهای فرماندهی دوران جنگ، تردیدها را به ایمان تبدیل می‌کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "عباسعلی فرزندی" فرمانده دانشکده فرهنگ و ارتباطات سپاه در آئین گرامیداشت شهید آیت الله "فضل الله محلاتی" با اشاره به سابقه مبارزاتی این شهید والامقام، نقش وی در عملیاتهای مختلف دوران دفاع مقدس را مهم و تاثیرگذار برشمرد و اظهار کرد: حضور شهید محلاتی در سنگر فرماندهی زمان عملیات و سخنان حکیمانه ایشان هر گونه تردید و ابهام را به قاطعیت، ایمان و اعتقاد مبدل میکرد.

وی با بیان اینکه پاسداری از راه شهدا در سنگر علم و عمل الزاماتی دارد، گفت: برای دستیابی به این مهم میبایست طرحهای پژوهشی با محوریت فعالیتهای شهدایی که در حوزههای مختلف بویژه در حوزه فرهنگ حضور داشتهاند تهیه و ارائه گردد.

سردار فرزندی خاطرنشان کرد: در راستای مدیریت فرهنگی اسلامی شهید محلاتی پنج حوزه مدیریتی شامل تواناییها و ویژگیهای فردی، نقشها، مهارتها، وظائف و شیوههای مدیریتی شهید محلاتی در قالب پایان نامه کارشناسی ارشد تهیه و تدوین شده است که میتواند در حوزه مدیریت فرهنگی مورد استفاده مدیران جوان قرار گیرد.

گفتنی است شهید آیت الله فضل الله محلاتی نماینده حضرت امام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یکم اسفندماه ۱۳۶۴ که به منظور تقویت جبههها عازم مناطق جنگی بود هواپیمای حامل وی مورد هدف و تجاوز دو جنگنده رژیم بعث عراق قرار گرفت و به شهادت رسید.

زمانی که خلبان عراقی به خلبان هواپیمای حامل شهید محلاتی و همراهانش هشدار داد که باید در عراق فرود بیایند، موضوع با شهید محلاتی مطرح میشود اما این شهید اظهار میکند: در خاک ایران شهید بشویم بهتر است تا اسیر عراق شویم و از اسارت ما بهره برداری سیاسی کنند.

نظر شما
پربیننده ها