همزمان با شروع دهه فجر صورت می‌گیرد

رژه شناورهای دریایی در بندر انزلی

رئیس اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان گفت: همزمان با آغاز دهه فجر رژه موتوری نیروهای مسلح، رژه شناورهای دریایی در بندرانزلی و مراسم ویژه سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران در استان گیلان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸ - 31January 2014

رژه شناورهای دریایی در بندر انزلی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، سردار "رسول جلایی" رئیس اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان و رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان گیلان در دیدار با کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات دهه فجر گیلان اظهار کرد: کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات دهه فجر گیلان فعالیتهای خوبی در این ایام انجام داده است و امیدواریم این فعالیتهای ارزشمند در سایر فرصت ها دیده شود.

وی افزود: در جلساتی که با حضور سازمان های نظامی و کانون های بازنشستگان که در قالب پیشکسوتان نیروهای مسلح فعالیت میکنند برگزار شد، برنامههای گرامیداشت ایام الله دهه فجر در استان پیش بینی و برنامهریزی شد.

رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گیلان از اجرای ۱۵۰ ویژه برنامه توسط کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان خبر داد و تصریح کرد: این فعالیت ها در گستره استانی و شهرستانی در استان برگزار خواهد شد.

جلایی با اشاره به ویژه برنامه های سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران عنوان کرد: رژه موتوری نیروهای مسلح استان، رژه شناورهای دریایی در بندرانزلی و مراسم ویژه سالروز ورود امام خمینی(ره) از برنامه های آغازین روز دهه فجر در استان گیلان است.

وی در خصوص برنامه های اجرایی طی دهه مبارک فجر در سطح استان بیان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری نماز وحدت نیروهای مسلح، بازدید دانش آموزان از نوار مرزی آستارا، تجلیل از بازنشستگان و ایثارگران، برگزاری مراسم جشن انقلاب برای بازنشستگان، تجلیل از بازنشستگان نیروی هوایی همزمان با ۱۹ بهمن و ویزیت رایگان در مناطق محروم توسط واحدهای بهداشت و درمان توسط سپاه و آجا از دیگر برنامه های کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گیلان است.

وی در پایان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه استان، پرواز با پاراگلایدر همزمان با روز راهپیمایی ۲۲ بهمن در رشت و زیباکنار، مراسم نورافشانی، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی، اهدای خون، برگزاری ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و برگزاری نشست آیههای ایثار را از جمله دیگر برنامههای کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گیلان عنوان کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار