سردار جلایی:

قدرت بازدارندگی ایران اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

رییس اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان گفت: تاسیس نهادهای انقلابی مانند سپاه پاسداران به موفقیت تحول و تعالی در مجموعه نیروهای مسلح کمک غیرقابل انکاری کرد.
کد خبر: ۱۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷ - 31January 2014

قدرت بازدارندگی ایران اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، سردار "رسول جلایی" رئیس اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان با اشاره به نقش نیروهای مسلح در دفاع از کشور گفت: در بسیاری از کشورها حاکمان از نیروهای مسلح برای تقابل دولت و مردم استفاده میکنند، اما جمهوری اسلامی در کنار برخورداری از ظرفیت بی انتهای مردم ایران، نیروهای مسلح را نیز در کنار خود دارد.

وی افزود: نقطه برجسته تعالی مجموعه نیروهای مسلح تحول در حوزه منابع انسانی است که بسیار چشمگیر و موثر دیده می شود.

جلایی خاطرنشان کرد: دفاع از تمامیت ارضی و امنیت کشور در مقابله با تجزیه طلبان ضد انقلاب و هجوم رژیم بعث عراق یکی از نمونه فعالیتهای ارزشمند نیروهای مسلح ایران است.

رییس اداره کل حفظ آثار گیلان با بیان اینکه وجود مبارزان انقلابی و افسران متدین در بدنه ارتش به فروپاشی نظام شاهنشاهی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی سرعت بیشتری بخشید، تصریح کرد: تاسیس نهادهای انقلابی و برخاسته از جوانان مومن در ساختار سازمان های نظامی پس از انقلاب مانند سپاه پاسداران به موفقیت تحول و تعالی در مجموعه نیروهای مسلح کمک غیرقابل انکاری کرد.

وی ادامه داد: مساعدت و همدلی نیروهای مسلح تا جایی پیش رفت که سپاه و ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس به عنوان "ارتشی سپاهی یک لشکر الهی" لقب گرفت.

رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گیلان با اشاره به اینکه پیام انقلاب اسلامی به سرعت و به صورت موثر در نیروهای مسلح و کارکنان آن جذب شده است، خاطرنشان کرد: ساخته شدن سربازان، افسران و فرماندهان بهویژه در ارتش در کلام مقام معظم رهبری با عنوان "ارتش حزبالله" خود را نشان داده و ثمره جذب پیام انقلاب است.

جلایی دفع تعرضات ضد انقلاب در مناطق غرب و شمال غرب کشور، مجاهدت هشت ساله در برابر متجاوزان بعثی، خلق حماسه های پی درپی و کمک به بازسازی کشور، برقراری امنیت در داخل جامعه، دفاع مؤثر در برابر جنگ نیمه سخت و نرم دشمن، خودکفایی در صنایع دفاعی و ساخت بسیاری از تجهیزات پیشرفته را نمونه ای از ظرفیتهای نیروهای مسلح ایران در تراز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی دانست.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان بیان کرد: یکی از مولفههای اساسی ناکارآمدی گزینه روی میز نظامی آمریکاییها، قدرت آمادگی و بازدارندگی امروز ایران اسلامی است که به جهت برخورداری از آن، توانسته بسیاری از افکار و نقشههای تجاوزکارانه دشمنان را خنثی کند.

جلایی، تشکیل هسته های مقاومت و پرورش جوانان انقلابی برای مقابله با تهاجم دشمنان و رژیم صهیونیستی را یکی از خدمات برجسته نیروهای مسلح در صدور انقلاب اسلامی و دفاع از نهضت جهانی مبارزه با استکبار بیان کرد و گفت: اینها نمونه ای از خدمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در پرتو انقلاب اسلامی است که بیانگر انعکاس توانمندی های این مجموعه است. امروز نیروهای مسلح در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند.

نظر شما
پربیننده ها