مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

ماهیت انقلاب اسلامی مدارا با دشمنان کینه توز نیست

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: ماهیت انقلاب اسلامی مدارا با دشمنان کینه توز نیست بلکه مقاومت در برابر آنهاست.
کد خبر: ۱۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵ - 15April 2014

ماهیت انقلاب اسلامی مدارا با دشمنان کینه توز نیست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، "رسول جلائی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان در نخستین جلسه ستاد هماهنگی سالروز آزاد سازی خرمشهر با اشاره به اینکه عزم و اراده مصمم، ایستادگی و مقاومت شرط اساسی در کارها است، اظهار کرد: امداد غیبی و الهی و تحقق آن در موفقیتها و وعدههای خداوند مشروط به این است که انسانها در شرایط خاص میدان را خالی نکنند.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که این مولفهها رمز پیروزی است، افزود: فتح خرمشهر باید به عنوان یک الگو مورد توجه قرار گیرد.

جلایی با تاکید بر اینکه غربیها با ادبیات صلح، جنگ آفرینی میکنند، گفت: در مقابل این ادبیات باید به آنها بگوئیم "لا اعبد ماتعبدون".

وی مدیریت جهادی را مجاهدت انقلابی و تلاش مضاعف دانست و خاطرنشان کرد: سوم خرداد و مناسبتهایی از این دست، راه رسیدن به آرمانهای جامعه اسلامی را هموار میکند.

وی تقویت روح همبستگی در برنامههای بزرگداشت سوم خرداد را مورد تاکید قرارداد و افزود: باید با برنامههای متنوع و برنامه ریزی شده مخاطبین نوجوان و جوان را جذب کنیم.

جلائی با تصریح بر اینکه در ترویج فرهنگ ایثار، انحصار معنی ندارد، خواستار توجه به نقش همه اقشار و اقوام در دفاع مقدس شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار