عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

مقاومت ما در مقابل دشمنان از برکت دفاع مقدس است/ جوانان را با حماسه‌های دوران جنگ آشنا کنیم

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: امیدوارم با برنامه‌های جامع و کاربردی‌تر به معقوله دفاع مقدس نگاه کنیم تا بتوانیم حماسه‌های آن دوران را به نسل جوان به درستی معرفی کنیم و در ادامه دادن راه شهدا قدم برداریم.
کد خبر: ۱۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶ - 08April 2014

مقاومت ما در مقابل دشمنان از برکت دفاع مقدس است/ جوانان را با حماسه‌های دوران جنگ آشنا کنیم

"مجتبی شاکری" مشاور سابق فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس در خصوص میراث به جامانده از شهدا، اظهار کرد: میراثی که از شهدا برای ما به یادگار مانده است فرهنگ مقاومت و شهادت است که باید آن را به نسلهای آینده منتقل کنیم.

وی افزود: در زمان کنونی ما، دفاع مقدس گنجینهای تمام نشدنی است و جوهره شخصیت ماست که از اهمیت بسزایی برخوردار است، نسل اول و دوم در این دوران شرکت داشتند و تمام اتفاقات را از نزدیک دیدهاند، لمس کردهاند ونسل سوم نیز باید با مطلع شدن درست از آن هویت ملی خود را پیدا کنند.

این جانباز دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: آنچه که تاکنون دشمنان کینه توز از ما خواستهاند این است که اسلام و انقلاب نباشد اما نمیدانند که همینها ما را مقاوم کرده است تا در مقابل آنها بایستیم و این فرهنگ را نسل به نسل در کشور ترویج کنیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران تصریح کرد: جوانان ما باید در انتخاب سبک زندگی خود دقت داشته باشند و فریب ظاهرهای دشمن را نخورند، یادشان نرود همت که بود و چمران چه کرد.

وی افزود: حماسههای خلق شده در دوران دفاع مقدس وقتی به درستی و همانگونه که اتفاق افتاده به مخاطبان گفته میشود تاثیرات بسیار باارزشی را در مخاطب میگذارد، ضمن اینکه متوجه میشوند که چه زحماتی برای این آب و خاک کشیده شده است.

این جانباز دوران دفاع مقدس در پایان اظهار کرد: امیدوارم با برنامههای جامع و کاربردیتری به معقوله دفاع مقدس نگاه کنیم تا بتوانیم حماسههای آن دوران را به نسل جوان به درستی معرفی کنیم و در ادامه دادن راه شهدا قدم برداریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار