گلعلی بابایی:

اتفاقی نو در حوزه دفاع مقدس نیازمند به کمک تک تک بزرگواران فعال در این عرصه است

رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس اظهار داشت: اگر انتظار داریم اتفاقی نو در این عرصه به سرانجام برسد، قطعا این نخواهد شد مگر با کمک تک تک بزرگواران فعال در این عرصه.
کد خبر: ۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۹ - 07August 2013

اتفاقی نو در حوزه دفاع مقدس نیازمند به  کمک تک تک بزرگواران فعال در این عرصه است

به گزارش خبر گزاری دفاع مقدس، گلعلی بابایی صبح امروز در مراسم افتتاحیه سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس طی حکمی از سوی سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی به ریاست این سازمان منصوب شد.

بابایی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با کمک از نویسندگان و هنرمندان با تجربه در حوزه دفاع مقدس پابه عرصه ای نو و پر محتوا بگذاریم.

وی افزود: از استقبال خوب اصحاب رسانه و هنرمندان با توجه به ماه مبارک رمضان بسیار تشکر می کنم و امیدوارم این همکاری همچنان مستدام باشد.

گلعلی بابایی تصریح کرد: من از هنرمندانی که در این عرصه فعالیت می کنند درخواست می کنم در پویایی این سازمان به ما کمک کنند تا هزینه ای که از بیت المال صرف این حوزه خواهد شد به صورت درست و به جا در تولید کتاب و هر آنچه که مرتبط با این حوزه است به درستی هزینه شود.

وی در پایان اظهار داشت: اگر انتظار داریم اتفاقی نو در این عرصه به سرانجام برسد قطعا این نخواهد شد مگر با کمک تک تک بزرگواران فعال در این عرصه. کار، کار سنگین و پرمحتوایی می باشد و به کمک همه ی عزیزان در این عرصه نیاز داریم و انتظار یاری داریم؛ زیرا این سازمان وقتی حرفی برای گفتن دارد که به تولیدات خوبی رسیده باشد و گرنه نظارت و کنترل، راهی به جایی نخواهد برد و با تولید اثر برتر حرف های خود را به کرسی بنشانیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار