«پادشاه شن ها» سینما فلسطین را پر کرد

نیمه شب گذشته سینما فلسطین میزبان جمعیت زیادی بود که برای اولین اکران فیلم سینمایی جنجالی «پادشاه شن ها» در ایران به جشنواره فیلم مقاومت آمده بودند.
کد خبر: ۲۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸ - 24September 2014

«پادشاه شن ها» سینما فلسطین را پر کرد

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری دفاع مقدس در دیر وقت ترین نمایش شب گذشته جشنواره سینمای مقاومت، فیلم سینمایی «پادشاه شن ها» در سالن 3 سینما فلسطین به نمایش درآمد.

این فیلم به کارگردانی نجدت انزور با موضوع زندگی ملک عبدالعزیز و شکل گیری حکومت آل سعود با حواشی مختلف از جمله عدم اجازه ی اکران در کشور های مختلف همراه بوده است دیشب با حضور جمع زیادی از علاقه مندان برای نخستین بار در ایران اکران شد.

پیش از اکران نماینده کمپانی تولید کننده چند دقیقه ای کوتاه در خصوص این فیلم برای حاضران صحبت کرد.

گفتنی است اگر چه پخش این فیلم با قدری تاخیر ساعت 11 شب شروع شد اما سالن 3 سینما فلسطین مملو از جمعیت بود و عده ای مجبور شدند این فیلم جنجالی را ایستاده تماشا کنند.

از نکات جالب توجه این اکران حضور دکتر سید محمد حسینی وزیر ارشاد سابق بود که با دعوت دبیرخانه جشنواره فیلم مقاومت برای تماشای این فیلم به سینما فلسطین محل برگزاری این جشنواره آمده بود.

گفتنی است اکران دیگر این فیلم در سیزدهمین جشنوار مقاومت ساعت 20 و 30 دقیقه روز جمعه چهارم مهرماه در سالن شماره یک سینما فلسطین خواهد بود.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار