امروز

همایش علمی «سینمای مقاومت» آغاز می شود

کمیته علمی - پژوهشی جشنواره از استادان، پژوهشگران و دانشجویان رشته های مختلف هنری، علوم انسانی و علوم اجتماعی، و نیز از اهالی سینما و منتقدان فیلم جهت حضور در این همایش و مشارکت در مباحث ارائه شده دعوت کرده است.
کد خبر: ۲۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹ - 27September 2014

همایش علمی «سینمای مقاومت» آغاز می شود

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس این همایش علمی طی روزهای پنجم تا هفتم مهرماه در تالار شهید مطهری دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و در روز هشتم مهرماه در تالار شهید فلاحت پور دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر برگزار خواهد شد. همزمان با اعلام برنامه همایش، ثبت نام اینترنتی از علاقمندان شرکت در نشست ها در پایگاه اطلاعرسانی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت نیز آغاز شد.

کمیته علمی - پژوهشی جشنواره از استادان، پژوهشگران و دانشجویان رشته های مختلف هنری، علوم انسانی و علوم اجتماعی، و نیز از اهالی سینما و منتقدان فیلم جهت حضور در این همایش و مشارکت در مباحث ارائه شده دعوت کرده است. در این همایش 29 مقاله طی 9 نشست مختلف با عناوینی چون: «تأملات نظری درباره سینمای مقاومت»، «سینمای مقاومت، مدیریت فرهنگی و سیاستگذاری»، «سینما و انیمیشن مقاومت و اقتباس از ادبیات»، «مطالعات تطبیقی در حوزه سینمای مقاومت» ، «زنان و سینمای مقاومت»، «تحلیل سینمای سیاسی آمریکا»، و «بازنمایی مقاومت در سینمای دیگر کشورها» ارائه خواهد شد.

علاقمندان جهت ثبت نام برای حضور در نشست های مختلف همایش می توانند به صفحه ویژه ثبت نام همایش در پایگاه اطلاعرسانی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت مراجعه نمایند.

بر اساس این گزارش، عناوین موضوعات و اسامی سخنرانان روز اول همایش (5 مهرماه 1393) که در تالار شهید مطهری دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران (پل گیشا) برگزار خواهدشد، از اینجا قابل مشاهده است.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار