نماینده مردم هفشجان در مجلس در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

تولید پهپادهای فوق پیشرفته ایرانی، یک واقعیت بسیار تلخ برای غربی‌ها

راستینه هفشجانی گفت: صادرات پهپاد به روسیه گزارش دروغین اروپا است که بر مبنای گمانه‌زنی‌هایشان منتشر می‌شود، اما اینکه ما به لحاظ تولید پهپاد‌های فوق پیشرفته در جایگاه بسیار خوبی هستیم یک واقعیت تلخ برای غربی‌ها محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۷۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۵ - 25March 2023

تولید پهپادهای فوق پیشرفته ایرانی یک واقعیت بسیار تلخ برای غربی‌ها«احمد راستینه هفشجانی» نماینده مردم هفشجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به رشد فزاینده توان پهپادی جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های اخیر اظهار داشت: هیچ گزارش رسمی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران پهپادهایی را در اختیار روسیه برای جنگ با اوکراین قرار داده است وجود ندارد.

راستینه هفشجانی خاطرنشان کرد: صادرات پهپاد به روسیه گزارشات دروغین اروپا است که بر مبنای گمانه‌زنی‌هایشان منتشر می‌شود، اما اینکه ما به لحاظ تولید پهپاد‌های فوق پیشرفته در جایگاه بسیار خوبی هستیم یک واقعیت تلخ برای غربی‌ها محسوب می‌شود.

نماینده مردم هفشجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هیچ چیز مانند پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف آمریکایی‌ها و اروپا را عصبانی نمی‌کند، بر این اساس برای اینکه مانع از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی شوند دست به هر خباثتی می‌زنند، در این شرایط مهم است مسئولان و مردم بر سر منافع ملی و عزت ملی کوچک‌ترین مماشاتی نکنند.

وی افزود: مذاکراتی که با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داریم صرفاً در خصوص موضوع هسته‌ای است و هیچ مذاکره‌ای با نهاد یا کشور درخصوص توانمندی‌های دفاعی نداریم، بهتر است نهاد‌های بین‌المللی نگران تسلیحات و بمب‌های اتمی رژیم اشغالگر قدس و آمریکا باشند که تجربه استفاده از سلاح هسته‌ای دارند.

راستینه هفشجانی خاطرنشان کرد: رژیم تروریستی اسرائیل که مورد نفرت تمام مردم جهان است دارای چندین کلاهک هسته‌ای است که هیچ‌گونه صلاحیتی برای داشتن آنها ندارد، این در حالی است که رژیم صهیونیستی حاضر به ارائه اطلاعات هسته‌ای خود به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیست.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار