آرشیو سایر اخبار

فیلم/ سرلشکر سلامی: صیاد شیرازی نمونه درخشان یک افسر برجسته در نیرو‌های مسلح بود

فرمانده کل سپاه در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد به واقع خود ساخته بود، او نمونه درخشان یک افسر برجسته در نیرو‌های مسلح بود که همواره در جهت تحکیم و وحدت قوا می‌کوشید.

فیلم/ امروز دشمن از پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی هراس دارد

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با تأکید بر لزوم توجه به کمیت و کیفیت آثار تولیدی حوزه دفاع مقدس، گفت: به لطف پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان به بازیگر اصلی منطقه تبدیل شده و امروز دشمن از پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی هراس دارد.

فیلم/ راهیان نور تبدیل به یک سنت حسنه شده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس و تشکر از دست اندرکاران حوزه نشر فرهنگ شهادت گفت: امروز راهیان نور به یک سنت حسنه تبدیل شده که سالانه جوانان بسیاری را تعلیم می‌دهد.

امام خامنه‌ای: معرفی تهران با شناسنامه انقلابی برای نسل جوان/ شهدا مانع هضم ایران در نظام استکبار شدند/ شهادت سردار سلیمانی موجب تجدید قوای ملت و احیای انقلاب اسلامی شد

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: شهیدان در مسیری به شهادت رسیدند که مانع از هضم شدن ایران و دنیای اسلام در فرهنگ کفر و استکبار شد.

سردار کارگر: آمادگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تعامل با دولت برای برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت/ حضور پرشور جوانان و نوجوانان در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام چشمگیر بود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اعلام آمادگی این بنیاد در تعامل با دولت برای برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، به حضور پرشور جوانان و نوجوانان در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: این شکوه و حماسه عظیم لطف و عنایت خود شهدا بوده است.

امام خمینی (ره) چگونه امام شد؟

امام امت کسی بود که محبوب دل‌ها و گمشده انسان‌ها در طول تاریخ را یافت و در فضائل او گم شد؛ امامی که در محضر خدای امت خائف بود؛ پس همه چیز در برابر او خائف و خاضع بود؛ صیادها، چمران‌ها، بهشتی‌ها و باقری‌ها.

نماینده مجلس شورای اسلامی: حمایت غربی‌ها از صدام برای نابودی انقلاب اسلامی/ دفاع مقدس نبرد بین تفکر اسلامی و کفر بود

حجت‌الاسلام نوروزی با بیان اینکه جنگ تحمیلی جنگی بین محرومان و ستمگران عالم بود، گفت: ما در دفاع مقدس به عنوان پیروان باور استقلال‌طلبی با پیروان باور تحمیق‌گرایی به مبارزه برخاستیم.

سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی: شهید «طهرانی‌مقدم» باید به عنوان الگوی سبک زندگی در جامعه معرفی شود

مهدی‌نژاد گفت: زنده نگاه داشتن یاد شهیدان و گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت در میان جامعه با الگوسازی از شهدایی همچون طهرانی‌مقدم با معرفی ایثارگری‌های‌ رزمندگان و شهدا میسر خواهد شد.

جانشین رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح: تأسی مردم غزه به مقاومت ملت ایران/ خانواده شهدا عزیزترین داشته خود را تقدیم کردند+ فیلم و تصاویر

سردار حسینی مجد در دیدار با مادر شهید «سبزعلی کاشی» مقاومت امروز مردم غزه را الگوگرفته از مقاومت ملت ایران در برابر استکبار دانست و گفت: خانواده شهدا بهترین و عزیزترین داشته خود را به حضرت ولی عصر (عج) برای ادامه دین جدشان، عرضه کردند.
1 صفحه
پربیننده ها