مهدی پاکدل در گفت و گو با دفاع مقدس:

ابراهیم حاتمی کیا استاد سینمای جنگ است

کارگردان و بازیگر مطرح سینمای ایران گفت: وقتی کارگردان کار بلدی مثل ابراهیم حاتمی‌کیا سراغ موضوعات جنگ می‌رود حتما کار خوب از کار در می‌آید و مورد استقبال تماشاگران هم واقع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۱ - 04February 2014

ابراهیم حاتمی کیا استاد سینمای جنگ است

مهدی پاکدل کارگردان و بازیگر مطرح سینمای ایران در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس درباره فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا گفت: او کارگردان کار کشته سینمای جنگ و دفاع مقدس است که همیشه و در همه حال کارش را به زیبایی هر چه تمامتر انجام داده است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس آن قدر داستان و موضوعات جذاب دارد که سالهای سال می توان از این ذخیره بسیار گرانبها استفاده کرد. آن چه در این بین مهم است این است که چه کسی و با چه رویکری سراغ این موضوعات و داستانها برود و چه چیزی را از آن استخراج کند. من حتم دارم وقتی کارگردان کار بلدی مثل ابراهیم حاتمی کیا سراغ چنین موضوعاتی می رود حتما کار خوب از کار در می آید و مورد استقبال تماشاگران هم واقع می شود.

وی با پراهمیت توصیف کردن نقش عوامل پشت دوربین در به دست آمدن یک نتیجه مطلوب تصریح کرد: یکی از خصوصیات بارز فیلم چمران استفاده از عوامل حرفه ای و بسیار متخصص است. بازیگران فیلم از بهترین های سینمای ایران هستند و برای پشت دوربین هم از عوامل بسیار خوبی استفاده شده است. به نظر من همه اتفاقات خوبی که باید در مورد یک فیلم خوب بیافتد در این فیلم افتاده است تا این شخصیت ملی به خوبی روی پرده سینما به تصویر کشیده شود.

مهدی پاکدل با تاکید براهمیت نقش کارگردانها و نویسنده های سینمای ایران در پرداختن به موضوعات دفاع مقدس اظهار داشت: این وظیفه ما است که به عنوان هنرمندان این مملکت رشادت ها و ایثارهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را از یاد نبریم و تا جایی که می توانیم در این باره کار کنیم و آن را به بهترین شکل به نسل آینده انتقال دهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار