۴ و ۵ اسفند برگزار می‌شود

اختتامیه سومین جشنواره فیلم بسیج استان یزد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد گفت: هدف از سومین جشنواره فیلم بسیج ارائه الگوهای ارزشمند و اصیل در راستای رشد و شکوفایی فرهنگ و ارزش‌های اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸ - 18February 2014

اختتامیه سومین جشنواره فیلم بسیج استان یزد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، "علی محمد پارسائیان" مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد از برگزاری اختتامیه سومین جشنواره استانی فیلم بسیج در ۴ و ۵ اسفند ماه در یزد خبر داد.

وی اظهار کرد: هدف از سومین جشنواره فیلم بسیج ارائه الگوهای ارزشمند و اصیل در راستای رشد و شکوفایی فرهنگ و ارزشهای اسلامی و شناسایی فیلمسازان برتر استان در زمینه فرهنگ و ارزشهای اسلامی و انقلابی در ۵ موضوع منتشر شده است.

پارسائیان با اشاره به موضوعات این جشنواره عنوان کرد: بازخوانی ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در قالب ولایت و رهبری، عدالت طلبی، استقلال، آزادگی، استکبارستیزی، دین باوری، ایثار و شهادت و مهرورزی از موضوعات این جشنواره است.

وی تصریح کرد: بیداری اسلامی و مقاومت ملل در قالب تبیین و تبلیغ اهداف و آرمان حرکتهای اسلامی، تجلیل از قیام و مقاومت مردم به پاخواسته و...، انتظار، امید، آرمانگرایی از دیگر موضوعات این جشنواره است.

پارسائیان مضامین آیینی - اجتماعی مبتنی بر اصول خانواده و اخلاق سبک زندگی اسلامی، تحقق شعار سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از دیگر موضوعات سومین جشنواره فیلم بسیج برشمرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد خاطرنشان کرد: ۶۳ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است که از این تعداد ۳۴ اثر مربوط به بخش داستانی، ۲۵ اثر بخش مستند، ۲ نماهنگ و ۲ اثر مربوط به بخش پویانمایی هستند.

پارسائیان در مورد داوری این آثار گفت: داوری جشنواره توسط خانم سهیلی، آقای روشنبخش و رهبر قنبری به عنوان ناظر کشوری انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش کشوری و استانی برگزار میشود، بخش استانی ۴ و ۵ اسفند در سالن سبز سینما تک برگزار میشود.

پارسائیان با اشاره به زمان اکران فیلمهای این جشنواره عنوان کرد: اکران فیلمهای منتخب جشنواره از ساعت ۱۶ روز ۴ اسفند و ۵ اسفند و همچنین آیین اختتامیه روز ۵ اسفندماه ساعت ۲۰ در سالن سبز سینما تک یزد برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار