حسن ترکمان عنوان کرد

اعزام ۱۸هزار نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی جنوب کشور

مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه همدان گفت: ۶ هزار دانشجو و ۱۲ هزار بسیجی، نوروز امسال از همدان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۱ - 18February 2014

اعزام ۱۸هزار نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حسن ترکمان" مسئول مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه همدان در رابطه با برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار کرد: ۶ هزار نفر از دانشجویان استان از ۲۸ بهمنماه تا ۲۸ اسفندماه در قالب کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام میشوند.

وی افزود: از ۲۸ اسفندماه نیز ۱۲ هزار نفر از اقشار مختلف به ویژه اعضای فعال حلقههای صالحین به این مناطق اعزام خواهند شد.

ترکمان با بیان اینکه اعزام بسیجیان فعال در حلقههای صالحین در ۱۰ دوره به مناطق عملیاتی جنوب انجام میشود، تصریح کرد: تدابیر لازم برای اسکان زائرانی که به صورت خودجوش و با ماشینهای شخصی به این مناطق سفر میکنند نیز اندیشیده شده است.

وی با اشاره به استقبال کمنظیر اقشار مختلف مردم از اردوهای راهیان نور بیان کرد: اشتیاق و علاقه جوانان برای شرکت در این اردوها چشمگیر و قابل تحسین است که دلیل اصلی، جذب جوانان به اردوهای راهیان نور شهدا هستند.

ترکمان با اشاره به برنامههای در نظر گرفته شده در این اردوها گفت: بازدید از یادمانهای شلمچه، اروندرود، هویزه، طلائیه، فتحالمبین و... از جمله این برنامهها است.

مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه همدان با اشاره به رشد اردوهای راهیان نور عنوان کرد: با توجه به این امر مسئولان استانی و دیگر دستگاههای مرتبط باید مساعدت و حمایت لازم را از برگزاری این اردوها داشته باشند.

وی در پایان گفت: تأثیرگذاری مثبت اردوهای راهیان نور بر جوانان و دانشآموزان موضوع بسیار مهمی است که باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.

نظر شما
پربیننده ها