سردار کریمیان:

آزادگان با ایستادگی، صفحات زرینی در تاریخ رقم زدند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: آزادگان با ایستادگی و مقاومت در زندان‌های رژیم بعثی بهترین و زرین‌ترین صفحات را در تاریخ‌مان نوشتند.
کد خبر: ۱۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷ - 23February 2014

آزادگان با ایستادگی، صفحات زرینی در تاریخ رقم زدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "غلام عسکر کریمیان" فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی در همایش آزادگان عملیات خیبر، اظهار کرد: آزادگان در دوران اسارت روزهای سختی را پشت سر گذاشتند، اما همچون حضرت زین العابدین(ع) و زینب کبری(س) تا آخرین لحظه ایستادند و با انگیزه و مصمم به کشور بازگشتند.

وی با تاکید به اینکه آزادگان باید زینب گونه دوران اسارت را بازگو کنند، افزود: گفتن حقایق آن دوران جهاد آنها را تکمیل میکند، بازگویی پیامی که امروز تکلیف بزرگی است، هرچند امروز مورد بیمهری واقع شدند. رهبر انقلاب از آزادگان به عنوان ذخایر انقلاب نام برده و فرمودند "آزادگان ذخایر انقلاب هستند".

سردار کریمیان با اشاره به اینکه برخی در دوران دفاع مقدس میگفتند جوانان از روی احساس و جوانی به جبههها میروند، بیان کرد: ایستادگی همین جوانان در اسارت این نکته را ثابت کرد که حرکت آنها از روی آگاهی و عشق بود که هم در زندان رژیم بعثی درس خواندند و هم درس دادند.

وی موتور محرکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس را اخلاص و ایمان خواند و گفت: رزمندگان به تاسی از فرهنگ عاشورا و علمدار کربلا در جبههها جنگیدند و در دوران اسارت ایستادند و پایمردی خود را نشان دادند.

نظر شما
پربیننده ها