عبدالله پاشایی خبر داد

اعزام ۵ هزار دانشجو از آذربایجان شرقی به مناطق عملیاتی جنوب

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه عاشورا گفت: ۲۶ کاروان دانشجویی این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸ - 23February 2014

اعزام ۵ هزار دانشجو از آذربایجان شرقی به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "عبدالله پاشایی" مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه عاشورا ظهر امروز در گفتوگو با خبرنگاران از انجام برنامهریزیهای لازم برای اعزام ۲۶ کاروان دانشجویی این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در ۱۵ تا ۲۸ اسفند ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: در این کاروانهای راهیان نور تعداد بیش از ۵ هزار دانشجوی پسر و دختر مراکز دانشگاهی شرکت دارند.

وی با اشاره به آثار مطلوب فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اعزام این کاروانهای دانشجویی راهیان نور، افزود: در صورت تحقق حمایتهای لازم مسئولان استانی آماده آن هستیم که ضمن افزایش ظرفیت اسمی این کاروانها شرایط لازم را نیز برای حضور منتخبان اصحاب رسانه آذربایجانشرقی مناطق عملیاتی جنوب کشور فراهم سازیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه عاشورا با اعلام این خبر که در حال حاضر تعداد ۵۰۰ هسته علمی و نیز دو پژوهشکده تخصصی زیر نظر ناحیه بسیج دانشجویی سپاه عاشورا فعالیت دارند، افزود: انتشار تعداد ۹۰ نشریه و نیز راهاندازی ۷۰ پایگاه اطلاع رسانی مجازی از دیگر اقدامات مهم این نهاد محسوب میشود.

پاشایی گفت: توجه ویژه به مباحث سازندگی از اولویتهای مهم بسیج دانشجویی سپاه عاشورا محسوب میشود و آذربایجانشرقی در حصول به نتایج عملی این مقوله همواره جزو استانهای پیشتاز کشوری بوده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه عاشورا با اشاره به فعالیت گسترده ۷۶ گروه جهادی در حوزه این ناحیه همچنین از موفقیتآمیز بودن اجرای برنامه راهبردی مباحث هویتشناسی خبر داد و خاطر نشان کرد: در این باره تعداد ۱۲۰ نفر دانشجوی علاقمند دورههای آموزشی لازم را طی کردهاند.

وی ناحیه بسیج دانشجویی سپاه عاشورا را یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین شبکههای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شمالغرب کشور معرفی کرد و گفت: جذب و حمایت از دانشجویان نخبه، اجرای طرح آموزشی ولایت، برگزاری دورههای تخصصی قرآن و عترت، توسعه نشستهای سیاسی و علمی بصیرت آفرین در رأس برنامههای کاری ما قرار دارد و برگزاری المپیاد بزرگ علمی، سیاسی و نیز یادواره بزرگ شهدای دانشجو در سال جدید مورد توجه ویژه است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار