سردار جلالی:

امروز پدافند غیرعامل کشور در شرایط بسیار خوبی است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: خوشبختانه امروز در حوزه نظامی در بخش پدافند غیرعامل در شرایط بسیار خوبی هستیم و بسیار مستحکم هستیم و هیچ نگرانی نداریم.
کد خبر: ۱۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰ - 28February 2014

امروز پدافند غیرعامل کشور در شرایط بسیار خوبی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، سردار "غلامرضا جلالی" رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در تشریح رویکردهای جدید پدافند غیر عامل برای مقابله با تهدیدات اظهار کرد: پدافند غیرعامل موضوع مهمی است و از یک سو دفاع در برابر تهدیدات است که این دفاع در فطرت و ذات بشر وجود دارد و انسان همواره در این راستا تلاش میکند تا به امنیت برسد.

وی ادامه داد: در این بحث از طرفی باید توجه داشت که تهدیدات در حال تغییر و تحول هستند و از همین رو نیز نوع مقابله با تهدیدات تغییر میکند و در واقع وقتی تهدید در حوزه تکنولوژی و فناورانه میآید، دفاع پیچیده میشود.

جلالی یادآورشد: ماهیت سیاسی و رویکرد نظام اسلامی به گونهای است که همواره در حال تهدید هستیم لذا موضوع دفاع در برابر این تهدیدات بسیار مهم است و پدافند غیرعامل به عنوان موضوعی سهل و ممتنع میتواند به ما کمک کند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه نظامی در بخش پدافند غیرعامل در شرایط بسیار خوبی هستیم و اقدامات نظامی ما ۲۰ برابر دوران دفاع مقدس است و بسیار مستحکم هستیم و هیچ نگرانی نداریم و با بصیرت بخشی مردم امیدواریم زمینه کاهش آسیبها در حوزههای مختلف بخوبی فراهم شود.

وی افزود: مسئولان در مناطق باید صیانت اقتصادی از مردم را مدنظر قرار دهند و اجازه ندهند که این نوع تهدید به مردم فشار وارد کند.

جلالی خاطرنشان کرد: ما ادبیات علمی و تخصصی هر حوزه را در سطح پدافند غیرعامل باید تولید کنیم و اجازه ندهیم که تهدید بیرونی به مردم فشار وارد کند.

نظر شما
پربیننده ها