احمدی خبر داد

آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور از بوئین زهرا

فرماندار بوئین زهرا گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور این شهرستان از روزهای آینده با هماهنگی‌های صورت گرفته آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵ - 01March 2014

آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور از بوئین زهرا

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "احد احمدی" فرماندار بوئین زهرا با اشاره به برنامهریزی صورت گرفته برای اعزامهای راهیان نور شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: طرح اعزام کاروانهای راهیان نور این شهرستان از روزهای آینده با هماهنگیهای صورت گرفته آغاز میشود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد قابل توجهی از شهروندان بوئین زهرا در قالب کاروانهای راهیان نور ساماندهی و اعزام شدند، ادامه داد: سعی بر این است تا در سال جاری با اجرای برنامههای فرهنگی و توزیع محصولات مذهبی بین زائران زمینه آشنایی آنان با فرهنگ ایثار و یادمانهای دوران دفاع مقدس فراهم شود.

فرماندار بوئین زهرا اضافه کرد: با توجه به این مهم، مسئولان و اعضای مرتبط با برگزاری کاروان راهیان نور شهرستان بوئین زهرا تاکنون با برگزاری جلسات مختلف نسبت به تصمیمگیری برای این اردوها اقدام کردهاند.

احمدی با اشاره به اینکه میزان رضایتمندی خانوادهها به ویژه جوانان از سفر به راهیان نور پس از بازگشت بسیار درخشان است، افزود: عمق تأثیرگذاری بالای یادمانهای عملیاتی جنوب کشور بیتردید زمینه تعالی و باورمندی بیشتر جوانان و خانوادهها را نسبت به ارزشهای دفاع مقدس فراهمسازی میکند.

این مسئول با اشاره به اینکه ادارهها و نهادهای مختلفی در شهرستان بوئینزهرا در امر پشتیبانی و برنامهریزی برای اعزام زائران به یادمانهای دفاع مقدس با سپاه ناحیه بوئینزهرا همکاری و تعامل داشتهاند، بیان کرد: جا دارد که از همه تلاشگران و زحمتکشان این عرصه که با همکاری خودشان موجب بهتر برگزار شدن اردوی راهیان نور شدند، قدردانی و سپاسگزاری کرد.

فرماندار بوئین زهرا بیان خاطرات دوران جنگ تحمیلی و اشاعه فرهنگ ناب ایثارگری را بسیار مهم و جزو اولویتهای حساس کشور در حوزه فرهنگ دانست و تصریح کرد: حضور رزمندگان دفاع مقدس همراه با زائران در مناطق علمیاتی دفاع مقدس میتواند تأثیر بسیار چشمگیر و فراوانی در الگوگیری زائران از شهدای دفاع مقدس داشته باشد.

احمدی ادامه داد: باید همه تلاش کنیم که از تمام امکانات و توانمندیها برای برپایی هرچه بهتر اردوهای راهیان نور در کشور استفاده شود.

این مسئول با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی در جهان همواره مدیون رشادتها و جانبازیهای شهدا و ایثارگران است، اضافه کرد: وظیفه کنونی همه مردم و به ویژه نسل جوان این است که با قدرت و جدیت در راه پاسداشت خون شهدا و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

فرماندار بوئین زهرا با اشاره به لزوم گسترش و احیای فرهنگ دینی و ارزشی در جامعه متذکر شد: نهادها و مراکز فرهنگی موظفاند که با تولید آثار و محتواهای ارزشی و دینی در راستای تعمیق ارزشها و اصول دینی تلاش کنند.

احمدی تلاشهای صورت گرفته در عرصه فرهنگی در شهرستان بوئین زهرا را بسیار چشمگیر و فراوان برشمرد و گفت: از اینکه دستگاههای مسئول توجه ویژهای نسبت به مقوله جنگ نرم دارند، تشکر میکنیم.

فرماندار بوئین زهرا در پایان گفت: همه باید با توکل بر خداوند متعال و دوری از مسائل دیگر برای تحقق شعار مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید که با نام حماسه سیاسی و اقتصادی نام نهادند، تلاش کنیم.

نظر شما
پربیننده ها