طی حکمی از سوی سرلشکر فیروزآبادی

استاندار قزوین به عنوان فرمانده پدافند زیستی استان منصوب شد

استاندار قزوین طی حکمی از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان فرمانده پدافند زیستی استان قزوین منصوب شد.
کد خبر: ۱۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷ - 28February 2014

استاندار قزوین به عنوان فرمانده پدافند زیستی استان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، جلسه شورای اداری قزوین با حضور سردار "غلامرضا جلالی" رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، آیت الله "هادی باریک بین" امام جمعه قزوین و نماینده ولی فقیه در استان، "مرتضی روزبه" استاندار قزوین و مسئولان استانی در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

محور کارهایتان خداوند باشد

آیتالله هادی باریکبین نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: محور کارها را خدا قرار دهید تا با این نیت الهی به سربلندی برسید.

وی افزود: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی و حیات آخرت به عنوان جایی که محل کشت بذرهایتان است ببینید، در نهایت نتیجه عملتان را در آن خواهید دید. همچنین اگر محور کار مسئولان رضایت خدا و مردم باشد هرگز دچار رخوت و بیانگیزگی نخواهند شد.

پدافند غیر عامل تا اهداف تعیین شده فاصله دارد

مرتضی روزبه، استاندار قزوین در این نشست اظهار کرد: پدافند غیر عامل با نگاه وسیع، جامع و دوراندیشانهای که مقام معظم رهبری دارند هنوز در سطح مدیریتهای کلان، میانی و خرد و حتی اقشار مختلف جامعه مانند نخبگان، اساتید دانشگاهی و حوزوی به عنوان یک فرهنگ و رویه تبدیل نشده و هنوز با اهداف تعیین شده فاصله بسیار دارد.

روزبه تصریح کرد: طبق رهنمودهای مهمی که رهبر انقلاب داشتهاند انتظار میرود کارها با شتاب بیشتری در این حوزه پیش برود.

وی ادامه داد: تا زمانی که این نظام با اصول و عقاید انقلاب اسلامی پا بر جا و باقی است و با رویکرد ظلم ستیزی حرکت میکند کینه دشمنان به طور قطع و یقین هیچگاه به اتمام نخواهد رسید لذا هوشیاری و دقت در برنامه ریزی و رعایت نکات مهم در هر حوزهای که فعالیت میکنیم، اهمیت فراوانی دارد.

در پایان این نشست سردار جلالی طی حکمی از سوی سرلشگر بسیجی دکتر حسن فیروزآبادی، مرتضی روزبه، استاندار قزوین را به عنوان فرماندهی پدافند زیستی استان قزوین معرفی کرد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار