بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز برگزار کرد

یادواره شهدای بدر و خیبر و نکوداشت شهید بیضایی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز از برگزاری یادواره شهدای بدر و خیبر و نکوداشت شهید محمودرضا بیضایی در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲ - 02March 2014

یادواره شهدای بدر و خیبر و نکوداشت شهید بیضایی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمد جهانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز هدف از برگزاری این یادواره در فضای دانشگاه را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین یادوارههایی ترویج و انتقال فرهنگ شهادت، ولایت مداری و بصیرت در فضاهای دانشگاهها است که گاهی شاهد کمرنگ شدن آن در جامعه هستیم.

وی افزود: امروز بصیرت نکته مهمی برای جوانان به خصوص قشر دانشجو است، همچنان که شهید بیضایی با چنین بصیرتی در دفاع از حریم ولایت توانست در مسیری که شهدا ترسیم کردند، حرکت کند.

جهانی با تاکید به اینکه این یادوارهها حرکت کوچکی در برابر کار بزرگ شهدا است و اهمیت آن در برهه کنونی که دشمنان با تبلیغات خود در صدد کمرنگ شدن این فرهنگ هستند، اظهار کرد: متاسفانه نبود حمایت برخی از نهادها خلا مهمی است که موجب دغدغه دست اندرکاران برگزاری چنین برنامههایی میشود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز همچنین از آیین افتتاح راهیان نور بسیج دانشجویی همزمان با این یادواره خبر داد و گفت: ۶۰۰ دانشجو با ۱۲ اتوبوس و در دو کاروان مجزا (خواهران-برادران) از ۱۵ اسفند به مناطق عملیاتی جنوب برای بازدید از یادمانها اعزام میشوند.

خاطرنشان میشود، این برنامه با سخنرانی سردار "سعید قاسمی" و با اجرای حامد زمانی برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار