سردار شریف زاده در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

یادواره شهیدان حمید و مهدی باکری از سوی همرزمان شهیدان برگزار می شود

همرزم شهید باکری که تالحظاتی قبل از شهادت همراه شهید بزرگوار بوده ، گفت:هرساله همزمان با 22 اسفند یادواره شهیدان مهدی و حمید باکری به همت جمعی از دوستان و همرزمان شهیدان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲ - 02March 2014

یادواره شهیدان حمید و مهدی باکری از سوی همرزمان شهیدان برگزار می شود

سردارسعید شریف زاده از همرزمان شهید مهدی باکری که  تا دقایقی قبل از شهادت با شهید بزرگوار در ارتباط بوده با اشاره به برنامه های سالروز شهیدان باکری به خبرگزاری دفاع مقدس گفت: هرساله جمعی از دوستان و نزدیکان و همرزمان شهید باکری به منظور تجلیل و بزرگداشت مقام شامخ آن شهید یادواره ای را با محوریت یکی از خصائل و ویژگی های شهید بزرگوار برگزار می کند.

وی ادامه داد: این یادواره که هرساله با محوریت یکی از ویژگی های شهید باکری برگزار می شود به توصیف رفتارها و برخوردهای این شهدا می پردازد و به نسل جوان این پیام را انتقال می دهد که شهید باکری یک مهندس عادی بود که توانست با عبادت، خود سازی و تزکیه به مقام الهی و مشهور در آسمان ها برسد.

سردار شریف زاده تصریح کرد: سخنرانی، خاطره گویی و رونمایی از آثاری که با موضوع شهید باکری تهیه شدند از جمله برنامه های این یادواره است.

همرزم شهید باکری با تاکید براینکه هدف از برگزاری چنین یادواره ای معرفی چهره اصیل شهیدان باکری به جامعه است، ادامه داد: این مراسم به طور کاملا مردمی و خود جوش با حضور دوستان وهمرزمان شهیدان باکری 22 اسفند در سالن وزارت کشور بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار