محمود تاری :

پایین آمدن آمار جرم از برکات ماه مبارک رمضان است

بعضی از ما مداح ها غفلت می کنیم وشهرت و دیده شدن را به رضای خدا ترجیح می دهیم.
کد خبر: ۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲ - 24July 2013

پایین آمدن آمار جرم از برکات ماه مبارک رمضان است

محمود تاری در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: ماه رمضان فرصت بسیار خوبی است برای خود سازی و بازگشت انسان خطاکار به مسیر اصلی و نزدیک شدن او به خداوند متعال. در این ماه بستری فراهم می شود که انسان می تواند یک خانه تکانی اساسی در وجود خودش داشته باشد و بدی ها را به دور بریزد و خوبیها را جایگزین آنها کند.

وی افزود: دلیل این که جرم و جنایت در ماه رمضان کم می شود این است که ماه رمضان با فطرت انسان خطا کار ارتباط برقرار می کند وآن را تحت تاثیر قرار می دهد و برای مدتی هر چند کوتاه اجازه خطا کردن را از او می گیرد. این مساله که خلافکار ها در ماه مبارک رمضان جرم و جنایت را کنار می گذارند مربوط به الان نیست و از دیر باز در جامعه ما وجود داشته است.

مداح اهل بیت اظهار داشت: انسانهای متدین و اهل ایمان همیشه و در همه حال در مراسم های مذهبی شرکت می کنند و همیشه در مسیر درست قدم برمی دارند ماه رمضان علاوه بر اینکه بستر عبادت را برای اهل ایمان فراهم می کند راه را برای افراد خلافکار باز می گذارد تا آنها نیز به مسیر اصلی باز گردند و بدی ها و زشتی ها را از وجود خود دور کنند.

وی ادامه داد: اگرجمعیتی پای منبر ما می آید و به صحبت های ما گوش می دهد و با ما همراهی می کند فقط و فقط به لطف و خواست خداوند است نه به خاطر شهرت یا صدای خوب و یا ظاهر خوب، اگر خداوند نخواهد هر چقدر هم ما مشهور باشیم فایده ندارد.

مداح اهل بیت تصریح کرد: بعضی از ما مداح ها غفلت می کنیم وشهرت و دیده شدن را به رضای خدا ترجیح می دهیم. مثلا برای اینکه بهتر دیده شویم پلاکاردهای بزرگ می زنیم و اسممان را خیلی بزرگ زیر پلاکارد می آوریم که این کار درست نیست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار