در پیام تسلیت سردار دکتر کارگر به مناسبت درگذشت پدر شهید کاوه عنوان شد

مرحوم حاج محمد کاوه دین خود را به انقلاب و میهن اسلامی ادا کرد

خادم اهل بیت(ع) مرحوم حاج محمد کاوه با تربیت فرزند شجاع، نخبه، بصیر و ولایت‌مدار سردار رشید اسلام شهید محمود کاوه، فرمانده مدبر و متعهد دوران حماسه دفاع مقدس دین خود را به نحو احسن به انقلاب و میهن اسلامی ادا نمود.
کد خبر: ۱۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶ - 16March 2014

مرحوم حاج محمد کاوه دین خود را به  انقلاب و میهن اسلامی ادا کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در پی ارتحال پدر سردارشهید محمود کاوه پیام تسلیتی را صادر کرد. در پیام سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت پدر فداکار، انقلابی و ولایتمدار حاج محمد کاوه، ابوی بزرگوار سردار نخبه و شجاع دفاع مقدس شهید محمود کاوه مایه تأسف و تألم ملت شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه مردم مشهدالرضا(ع) گردید.

این ابوالشهید با تمسک به قرآن کریم و مکتب انسانساز اسلام ناب محمدی(ص) و پیروی از اهل بیت عصمت وطهارت (علیهمالسلام) عمر پربرکت خود را با تقواو اخلاق ولایتمداری سپری کرد.

ایشان با تمام وجود از انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، پشتیبانی و ضمن همراهی با علما و روحانیون ازجمله حضرت آیتا... العظمی امام خامنهای عزیز(مدظلهالعالی) و شهید هاشمینژاد نقش بسزایی درروشنگری ومبارزات انقلابی مردم مشهد مقدس ایفاء نمود.

خادم اهل بیت(ع) مرحوم حاج محمد کاوه با تربیت فرزند شجاع، نخبه، بصیر و ولایتمدار سردار رشید اسلام شهید محمود کاوه، فرمانده مدبر و متعهد دوران حماسه دفاع مقدس «همان کسی که رهبر فرزانه انقلاب در وصفش چنین میفرماید: در موقع انقلاب شاگرد ما بود ولی حالا استاد ما شده او به فیض شهادت رسید» دین خود را به نحو احسن به انقلاب و میهن اسلامی ادا نمود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به نمایندگی از رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس، درگذشت این ابوالشهید را در ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به ساحت مبارک حضرت ولیعصر ارواحنا لهالفدا، مقام عظمای ولایت، عموم امت انقلابی، همرزمان شهید محمود کاوه وبه ویژه خانواده معظم آن مرحوم تسلیت و تعزیت گفت و اظهار امیدواری کرد؛ انشاءا... آن ابوالشهید در جوار امام رئوف و شهیدان سرافراز از رحمات واسعه الهی متنعم گردد.

شایان ذکر است سردار شهید محمود کاوه فرمانده رشید، شجاع وبصیرتیپ ویژه شهدا در غرب کشور بود که در شهریورماه ۱۳۶۰ در عملیات کربلای۲ به شهادت رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار