سرلشکر ایزدی:

مرحوم کاوه و فرزند شهیدش مجاهدان جبهه ارزش‌های اسلامی بودند

معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مرحوم کاوه و فرزند شهیدش در جبهه‌های مختلف برای ارزش‌های اسلامی مجاهدت کردند.
کد خبر: ۱۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰ - 17March 2014

مرحوم کاوه و فرزند شهیدش مجاهدان جبهه ارزش‌های اسلامی بودند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، سردار سرلشکر "مصطفی ایزدی" معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تشییع پیکر پدر شهید محمود کاوه در مهدیه مشهد با اشاره به روایتی از مولای متقیان امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: جهاد دری برای خاصان اولیائش است که آنها در رضوان الهی وارد میشوند.

وی افزود: خوشا به حال شهیدان و خوشا بحال پدران و مادرانی که سرداران پر افتخاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند. مرحوم کاوه پدر همه شهیدان است، شهدایی که در کربلاهای ایران برای اعتلای کلمه لا اله الا الله مجاهدت کردند.

سرلشکر ایزدی تصریح کرد: مرحوم کاوه و فرزند شهیدش در جبهههای مختلف برای ارزشهای اسلامی مجاهدت کردند. این پدر شهید بیش از نیم قرن در محضر مقام معظم رهبری و در راه ایشان تلاش کرد. مرحوم کاوه با بصیرت حرکت کرد و با شجاعت در مسیر بود و اگر انحرافی میدید آمر به معروف و ناهی از منکر بود.

معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: مرحوم کاوه و فرزند شهیدش الهام بخش و انگیزه بخش پیمانی بودند که با خدای خود بستند و محکم و استوار بر آن ایستادند. ما نیز در هر کجایی که هستیم باید رسالتمان زینب گونه باشد و از منتظران باشیم و در راه این عزیزان که راه فلاح و رستگاری است، حرکت کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب ارزشهاست، تاکید کرد: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و بدانیم که در استقامت پیروزی است.

پیکر مرحوم "محمدرضا کاوه" و استوار دوم "ناصر سلطانی مقدم" که در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در درگیری با اشرار مسلح در شهر خاش به شهادت رسیده بود برای طواف به سوی حرم مطهر امام رضا(ع) تشییع و بعد از طواف و اقامه نماز جهت خاکسپاری به بهشت رضا منتقل شدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار