تا 27 فروردین ماه

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ادبی شاهد تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره ادبی شاهد که پیش از این تا20 فروردین ماه سال جاری اعلام شده بود، تا 27فروردین ماه امسال به مدت یک هفته تمدید شد.
کد خبر: ۱۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴ - 09April 2014

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ادبی شاهد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، این جشنواره با همکاری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و کانون همبستگی فرزندان شاهد در بخشهای شعر، داستان کوتاه و بلند، خاطره و قطعه ادبی با موضوع همسران شهدا برگزار خواهد شد و شرکت همه هنرمندان شاهد و غیر شاهد، بدون محدودیت سنی در آن آزاد است.

شرایط ارسال اثر به این جشنواره که هدف از برگزاری آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کشف، شناسایی و معرفی استعدادهای ادبی و پرداختن به مضمون شهادت از طریق خلق آثار ادبی عنوان شده به صورت زیر است:

هر هنرمند میتواند در هر بخش ۶ اثر را ارائه کند و هر اثر باید به صورت مجزا در قالب فایل word و با اندازه قلم ۱۴ و نوع قلم B Mitra بر روی لوح فشرده و همراه نسخه چاپی ارسال شود.

برای تسهیل در امر داوری، شاعران و نویسندگانی که چندین اثر دارند باید هر اثر خود را در صفحات جدا از هم چاپ و در ۳ نسخه ارسال کنند.

همچنین صفحات متون باید بدون ذکر نام و مشخصات صاحب اثر ارسال شود. درج کد رهگیری و بخش روی صفحات آثار الزامی است.

ثبت نام و دریافت کد رهگیری تنها از طریق سایت www. artfest. ir میسّر خواهد بود.
همچنین در تعریف مقررات شرکت دراین جشنواره آمده است:

دبیرخانه جشنواره در صورت صلاحدید آثار منتخب را با نام صاحب اثر چاپ خواهد کرد و با نظر داوران تنها یک اثر از هر هنرمند به عنوان اثر برتر معرفی خواهد شد.

پس از پایان جشنواره آثار ارسالی به شرکت کنندگان عودت داده نمیشود.

شایان ذکر است حضور برگزیدگان در مراسم پایانی جشنواره الزامی است و عدم شرکت به منزله انصراف از جشنواره تلقی خواهد شد.

جوایز در نظر گرفته شده در هر بخش برای نفر اول ۳ سکه بهار آزادی، نفر دوم ۲ سکه بهار آزادی و نفر سوم ۱ سکه بهار آزادی و برای نفر تقدیری در هر بخش، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در نظر گرفته شده است که طی مراسمی در اواخر اردیبهشت ماه امسال به آنها اهدا خواهد شد.

بر اساس این فراخوان، علاقمندان میتوانند در تمام بخشهای اعلام شده شرکت کنند و پس از ثبت نام اینترنتی در سایت www. artfest. ir و دریافت کد رهگیری، آثار خود را به دبیرخانه مرکزی جشنوارههای حوزه هنری به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه همکف، دبیرخانه مرکزی جشنوارهها ارسال کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار