کتاب "سرچشمه" زندگی داستانی شهید بهشتی منتشر شد

کتاب "سرچشمه" داستانی درباره زندگی شهید بهشتی نوشته "یعقوب توکلی" از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.
کد خبر: ۱۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳ - 11April 2014

کتاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، کتاب "سرچشمه" داستانی درباره شهید بهشتی نوشته "یعقوب توکلی" تاریخنگار و عضو هیأت علمی دانشگاه معارف اسلامی است که از سوی دفتر نشر معارف منتشر شده است.

"بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد، به خاطر اینکه در دوران زندگیاش کسی به عمق و والایی شخصیت این مرد پی نبرد... شهید بهشتی واقعاً یک انسان برجستهای بود در همه ابعاد..." اینها سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی است درباره سیدالشهدای انقلاب و این کتاب با روایتی داستانی تلاشی است برای رفع مظلومیت از چهره این شخصیت برجسته انقلابی و اسلامی معاصر.

این کتاب با روایت داستانی، حجم کم و صفحه آرایی جذاب، برای همگان خواندنی و قابل استفاده است.

کتاب سرچشمه در بهار ۱۳۹۳ در ۱۲۰ صفحه، قطع پالتویی، تیراژ ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۳۰۰۰ تومان منتشر شد. دفتر نشر معارف کتابهای "راز درخت سیب" و "امام خمینی(ره) مردی در انتهای افق" را پیش از این، از وی منتشر کرده بود.

برای تهیه کتابهای این نویسنده و تاریخ نگار از طریق سایت پاتوق کتاب به نشانی ketabroom. ir یا فروشگاههای پاتوق کتاب تهران (تلفن ۸۸۹۱۱۲۱۲)، دفتر مرکزی نشر معارف قم (۰۲۵۳۷۷۴۰۰۰۴) پاتوق کتاب قم (تلفن ۳۷۷۳۵۴۵۱)، پاتوق کتاب شیراز (تلفن ۰۷۱۱۲۳۴۴۶۱۵)، پاتوق کتاب مشهد (تلفن ۰۵۱۱۲۲۲۰۱۱۹)، پاتوق کتاب کرمانشاه (تلفن ۰۸۳۱۷۲۳۸۴۱۱)، پاتوق کتاب کرمان (تلفن ۰۳۴۱۲۲۳۱۴۶۶) و پاتوق کتاب رشت (تلفن ۰۱۳۱۳۲۲۰۶۹۷) و دیگر مراکز توزیع محصولات فرهنگی اقدام کنید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار