یادواره مردان بی‌ادعا در کرمان برگزار شد

آئین گرامیداشت شهیدان "سید مرتضی آوینی" و امیر سپهبد "علی صیاد شیرازی" با عنوان یادواره مردان بی‌ادعا شامگاه پنجشنبه در محل گلزار شهدای کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸ - 11April 2014

یادواره مردان بی‌ادعا در کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، در این مراسم که جمع کثیری از خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند؛ "محمد رضا حسنی سعدی" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی معتقد بود هر چه دارد از برکت نماز اول وقت دارد.

وی افزود: آن بزرگوار شخصیتی بود که رهبر معظم انقلاب بر تابوتش بوسه زدند و صبحگاه اول شهادت ایشان بر سر مزارشان حاضر و زیارت کردند.

حسنی سعدی ابراز نمود: فرمانده وقت لشکر تبریز در دوران دفاع مقدس در وصف شهید صیاد گفتنه بود، اگر چشم حسودان و بدخواهان بگذارد، این جوان در آینده فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی خواهد بود.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان خاطر نشان کرد: امروز جوانان ما درک خوبیها؛ رشادتها و ایثارگریهای این قهرمان فاتح خرمشهر را نیاز دارند و به فرموده مقام معظم رهبری این سرباز بزرگ امام زمان (عج) حیف بود که در بستر بمیرد.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی همواره در کوههای غرب کشور و دشتهای تفتیده جنوب به دنبال شهادت روان بود.

حسنی سعدی همچنین یاد و خاطر سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی را گرامی داشت.

خاطرنشان میسازد، این آئین به همت معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و با همکاری هیات رزمندگان اسلام و قرارگاه منطقهای جنوب شرق ارتش، برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار