اسلام آباد:

رزمایش مشترک ایران و پاکستان بیانگر گستردگی همکاری‌های دوجانبه است

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان تاکید کرد: حضور ناوگان نیروی دریایی پاکستان در آبهای جمهوری اسلامی ایران و برگزاری رزمایش مشترک نیروهای دو کشور بیانگر روابط چند وجهی و همکاریهای گسترده میان تهران و اسلام آباد است.
کد خبر: ۱۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱ - 13April 2014

رزمایش مشترک ایران و پاکستان بیانگر گستردگی همکاری‌های دوجانبه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی ارتش، "تسنیم اسلم" سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در گفتوگویی با اشاره به پیشینه روابط ایران و پاکستان، اظهار کرد: روابط تاریخی و همکاری های جمهوری اسلامی ایران و پاکستان فقط در یک زمینه محدود نشده بلکه توسعه این تعاملات در ابعاد مختلف مشهود است.

وی با اشاره به اینکه ایران و پاکستان در حال بررسی و تعیین تاریخ سفر نواز شریف نخست وزیر پاکستان به تهران هستند، افزود: اسلام آباد خواهان برگزاری نشستی با حضور مقامات دو کشور پیش از دیدار نواز شریف از تهران به منظور تهیه دستور کار مهم این سفر است.

"تسنیم اسلم" خاطرنشان کرد: هماهنگی ها میان مقامات تهران و اسلام آباد به منظور نهایی شدن تاریخ سفر نواز شریف و دیدار با مقام های ارشد این کشور به منظور گسترش روابط دو جانبه در حال انجام است.

پیشتر "سرتاج عزیز" مشاور ارشد نخست وزیر پاکستان در امنیت ملی و امور خارجی اعلام کرده بود: نواز شریف با هدف ارتقای سطح روابط تهران و اسلام آباد، در ماه مه - اردیبهشت- و یا ژوئن - خرداد- آینده از تهران دیدن خواهد کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار