امیر سیاری در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

ناوگان نیروی دریایی ارتش به موشک کروز مجهز شد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: همه ساله با توجه به نیاز نیروی دریایی ارتش برای هر چه بهتر انجام دادن ماموریت‌های محول شده تجهیزات جدیدی را مورد استفاده قرار می‌دهیم و هم‌اکنون جهت بالا بردن دقت و برد توان موشکی نیروی دریایی، تمام ناوگان نداجا را به موشک کروز مجهز کرده ایم.
کد خبر: ۱۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷ - 14April 2014

ناوگان نیروی دریایی ارتش به موشک کروز مجهز شد

امیر دریادار"حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتوگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به ارتقاء توان دفاعی و موشکی نیروی دریایی اظهار کرد: یکی از برنامههای نیروی دریایی ارتش ارتقاء توان موشکی و دفاعی این نیرو مطابق پیشرفتهای و تکنولوژی روز دنیاست.

وی به تجهیز ناوگروههای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به موشک کروز اشاره کرد و گفت: هر ساله با توجه به نیازهای ناوگانهای نیروی دریایی ارتش برای هر چه بهتر انجام دادن ماموریتهای محول شده تجهیزات جدیدی را مورد استفاده قرار میدهیم و هماکنون جهت بالا بردن دقت و برد توان موشکی نیروی دریایی، تمام ناوگانهای نداجا به موشک کروز مجهز شدند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه گفت: به منظور دستیابی به اهداف نیروی دریایی ارتش در سال 93 ارتقا توان موشکی از لحاظ برد و دقت برای ما در اولویت قرار داشت که با نصب موشکهای "سطح به سطح" بر روی شناورها و نیز موشکهای "ساحل به دریا" در یگان رزم این نیرو، این خواسته محقق شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار