جانشین معاونت بهداشت و درمان کل سپاه:

بیش از ۸۵ درصد کارکنان سپاه از سطح یک سلامت برخوردارند

جانشین معاونت بهداشت و درمان کل سپاه گفت: با ارزیابی‌هایی که معاونت بهداشت و درمان کل سپاه انجام داده مشخص شد بیش از ۸۵ درصد کارکنان سپاه از سطح ۱ سلامت برخوردارند.
کد خبر: ۱۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳ - 13April 2014

بیش از ۸۵ درصد کارکنان سپاه از سطح یک سلامت برخوردارند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "رضا عبداللهی" جانشین معاونت بهداشت و درمان کل سپاه صبح امروز در سومین همایش بهداشت و سلامت در سپاه که با حضور فرمانده کل سپاه و فرماندهان سپاههای استانی در ستاد کل سپاه برگزار شد با اشاره به اینکه هفته سلامت طلایه دار شروع مدیریت جهادی است، گفت: اگر به مقوله سلامت در دین مبین اسلام نگاه کنید متوجه میشوید، دین اسلام سرشار از آیات و روایات متعددی در حوزه سلامت است لذا چنانچه حقیقتا آنها را به کار گیریم در حوزه برترینهای سلامت دنیا خواهیم بود.

وی با اظهار اینکه سلامت از منظر رهبران دینی ما از جمله مواردی است که همواره مورد تاکید بوده، بیان داشت: کشورهای غربی آموزههای دینی اسلام را گرفته و همانها را در قالب دیگری و با عنوان جدید، مجددا به خودمان میدهند. به عبارتی آنچه که اکنون در مجامع پزشکی دنیا ارائه میشود، همان مطالبی است که پیش از این در آیات و روایات دین مبین اسلام به آنها اشاره شده است.

سردار عبداللهی ادامه داد: در چهار حوزه سلامت جسم، روح و روان، معنوی و روابط اجتماعی باید نکاتی را رعایت کنیم تا همواره سالم باقی بمانیم. به عنوان مثال در بخش سلامت جسم باید به مواردی مانند توسعه ورزش همگانی، نظارت بر تغذیه سالم و رعایت استانداردهای بهداشتی همواره توجه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ارزیابیهایی که معاونت بهداشت و درمان کل سپاه انجام داده مشخص شد بیش از 85 درصد کارکنان سپاه از سطح 1 سلامت برخوردارند به همین منظور برای افزایش این میزان برنامههای متعددی پیش بینی شده که در قالب طرحهای مختلفی اجرا خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها