اجمالی/ روحانی در نوزدهمین گردهمایی سراسری فرماندهان نیروی انتظامی:

نیروی انتظامی وظایف بسیار سخت، گسترده و حساسی را بر عهده دارد

رییس جمهور گفت: بخشی از سرمایه اعتماد عمومی و اجتماعی که بزرگترین سرمایه حاکمیت است در اختیار و به دست نیروی انتظامی است، چرا که مردم شکل، اخلاق و تغییر رفتار در حاکمیت را در چهره نیروی انتظامی و برخورد آنها می‌بینند.
کد خبر: ۱۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵ - 19April 2014

نیروی انتظامی وظایف بسیار سخت، گسترده و حساسی را بر عهده دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "حسن روحانی" رئیس جمهور در نوزدهمین گردهمایی سراسری فرماندهان نیروی انتظامی اظهار کرد: لازم میدانم به همه پرسنل ناجا به ویژه راهنمایی و رانندگی به خاطر تلاش بسیار گسترده و شبانهروزیشان در تعطیلات نوروزی، برای خدمت به مردم و تامین امنیت کشور و رفاه حال مسافران، خسته نباشید عرض کنم.

وی افزود: همین که آمار نشان میدهد، تعداد تصادفات و افرادی که در اثر تصادفات کشته میشوند کاهش پیدا کرده، بزرگترین تشویق برای همه شما و دولت خدمتگزار است.

رییس جمهور با اشاره به اینکه کاهش تصادفات، همکاری و هماهنگی همه ارگانها و مسئولان و به ویژه خود مردم را میطلبد و اگر دست به دست هم دهیم میتوانیم در این زمینه به خوبی ادای وظیفه کنیم، تصریح کرد: نیروی انتظامی وظایف بسیار سخت، گسترده و حساسی را که نشانگر اهمیت این نیرو و دشواری وظیفه آن است، بر عهده دارد.

روحانی افزود: اقدامات نیروی انتظامی با سایر نیروهای نظامی متفاوت است؛ نیروی نظامی عمدتاً مسئولیتی برای امنیت ملی است و امنیت ملی در اکثر اوقات مقابله با تهدیدهای بیرونی و خارجی است و عمدتاً نیروی نظامی ارتباط مستقیم کمتری با مردم دارد، اما نیروی انتظامی همواره برای انجام وظیفه با مردم مواجه است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار