در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور صورت گرفت؛

تاکید سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی بر همکاری نیروهای مسلح با دولت حجت الاسلام حسن روحانی

حضور مشتاقانه و مشارکت گسترده ملت پای صندوق‌های رأی و برگزاری انتخابات در کمال امنیت، آرامش و سلامت، پشتوانه‌ای برای امنیت ملی و مرحله نوینی در روند تکاملی انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف بلند نظام و درخشش روزافزون نام پرآوازه ایران اسلامی در اقصی نقاط جهان گردید.
کد خبر: ۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۱ - 03August 2013

تاکید سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی بر همکاری نیروهای مسلح با دولت حجت الاسلام حسن روحانی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، متن پیام سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی به شرح ذیل است:
 

بسمالله الرحمن الرحیم
جناب حجتالاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی
مقام محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران
با اهدای سلام


 
حضور باشکوه و متقدرانه ملت ایران در انتخابات 24 خردادماه، حماسه سیاسی مورد نظر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی را رقم زد و برگ زرین دیگر را در تاریخ اسلام و پرافتخار نظام جمهوری اسلامی به ثبت رساند.

بیتردید این حماسه بزرگ که در لبیک به فراخوان همگانی ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری حضرت آیتاللهالعظمی امام خامنهای عزیز (مدظلهالعالی) تحقق یافت نشان داد که عملیات روانی و هجمههای رسانهای جبهه معاندین نظام و سناریوهای «تحریم»، «تهدید» و «تزویر» سران اردوگاه سلطه و استکبار در ناامید کردن مردم از نظام و سلب اعتماد از فرآیند انتخابات بمانند دیگر ترفندهایشان، ناکام و در برابر عظمت، بصیرت و هوشمندی ملت ایران رنگ باخته است.

حضور مشتاقانه و مشارکت گسترده ملت پای صندوقهای رأی و برگزاری انتخابات در کمال امنیت، آرامش و سلامت، پشتوانهای برای امنیت ملی و مرحله نوینی در روند تکاملی انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف بلند نظام و درخشش روزافزون نام پرآوازه ایران اسلامی در اقصی نقاط جهان گردید.

با سپاس از الطاف و نعمتهای بزرگ الهی، تنفیذ رأی مردم توسط مقام معظم رهبری حضرت امام خامنهای عزیز به جنابعالی را به ملت حماسهساز ایران اسلامی و جنابعالی تبریک عرض نموده و اطمینان میدهم آحاد نیروهای مسلح مقتدر، مصمم و خدوم کشور، همت و ظرفیت بالنده خود را برای پیشبرد اهداف و آرمانهای انقلاب و نظام و عرصههای خدمترسانی به مردم شریف و نجیب ایران آماده تعامل و همکاری همه جانبه با «دولت آینده» ساخته است و در این راستا پیشینه همراهی آن برادر عزیز با مدافعان انقلاب اسلامی در هشت دفاع مقدس نیز مزید بر علت خواهد بود.

موفقیت و سربلندی مقام محترم ریاستجمهوری و دولت تدبیر و امید تحت هدایت مقام معظم ولایت و امامت رهبر عزیز و بهرهمندی از نعمت حمایت ملت رشید و شهیدپرور ایران و همکاری سایر قوا را از پروردگار قادر سبحان مسئلت دارم.
 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
سرلشگر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار