بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب_13

پرفروش های انتشارات روایت فتح تا روز سوم نمایشگاه کتاب

"نیمه پنهان ماه" شهید چمران به دلیل استقبال مخاطبین با تجدید چاپ بیست و یکم به نمایشگاه می‌رسد.
کد خبر: ۱۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰ - 03May 2014

پرفروش های انتشارات روایت فتح تا روز سوم نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کتاب «اینک شوکران» منوچهر مدق، «یادگاران» احمدی روشن، «مرگ از من فرار میکند» از سری مجموعه چشمها، «نیمه پنهان ماه» شهید همت و کتاب «خدا میخواهد زنده بمانی» به عنوان کتابهای پرفروش انتشارات روایت فتح تا روز سوم نمایشگاه معرفی شدهاند.

همچنین کتاب «نیمه پنهان ماه» شهید چمران به دلیل استقبال مخاطبین با تجدید چاپ بیست و یکم به نمایشگاه میرسد.

گفتنی است ظهر امروز نیز از ۶ کتاب این انتشارات در سرای اهل قلم رونمایی میشود که از آن جمله می توان جلد اول مجموعه «جانباز» در خصوص زندگی جانباز حسن علی نوروزیان و بیست و سومین شماره از مجموعه کتاب «شوکران» روایت زندگی شهید غلامرضا رضایی نام برد.

همچنین کتاب «شهیدان آقاجانلو» از مجموعه «مادران» و ۳ کتاب شعر مقاومت از دیگر تازههای این انتشارات هستند که از آنها رونمایی خواهد شد.

کتاب شعر مقاومت با دو عنوان کتاب ترجمهای و یک کتاب تالیفی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. کتاب «درخت آتش» نوشته نزار قبانی با ترجمه عبدالرضا رضایی و کتاب «خندیدن با لبان زخم» احمد مطر از جمله کتابهای ترجمهای هستند. کتاب «با واژه در سنگر» نوشته جواد محقق نیز مجموعه شعری در خصوص مقاومت اسلامی است.

لازم به ذکر است امروز ظهر غرفه انتشارات روایت فتح با حضور حسن علی نوروزیان و محمد صادق کریمی نویسنده کتاب «جانباز» پذیرای مخاطبین و علاقه مندان به کتاب خواهند بود.

نظر شما
پربیننده ها