یست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب_15

عطر "شقایق عاشق" در مصلی تهران

کتاب "عطر شقایق" که به زندگی شهید حسن غازی شهید شاخص تربیت بدنی سال 93 میپردازد در غرفه انتشارات "ستارگان درخشان" عرضه می شود.
کد خبر: ۱۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹ - 03May 2014

عطر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، انتشارات ستارگان درخشان وابسته به سپاه استان اصفهان که از مهرماه سال ۸۹ و همزمان با نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در اصفهان افتتاح شد امسال با ۱۱۳ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد که از این تعداد ۲ عنوان کتاب نیز به تازگی به چاپ رسیده است.

از جمله کتابهای جدید این انتشارات میتوان به «نبرد شوش» اشاره کرد که به تاریخ شهرستان خمینی شهر در دفاع مقدس و نقش بسیج و سپاه این شهر را در جبهه شوش از آبان سال ۱۳۶۰ تا فروردین ۱۳۶۱ میپردازد. نویسنده این کتاب عزیر اللهپور کاظم است که در ۱۱ فصل و در ۵۵۱ صفحه به چاپ رسیده است.

همچنین مسئول این غرفه از عرضه کتاب «شقایق عاشق» به عنوان کتاب پرفروش این انتشارات خبر داد. این کتاب به زندگینامه شهید شاخص تربیت بدنی و ورزش در سال ۹۲ میپردازد که توسط عزیز الله کرمپور به رشته تحریر درآمده است.

مجموعه کتابهای خاطرات سرداران شهید استان اصفهان که ۱۱ جلد از آن نوشته شده است با تجدید چاپ دوم آن در نمایشگاه عرضه میشود.

کتاب «زیر درخت کنار» نوشته سید علی بنی لوحی که به خاطرات وی از روزهای حضور در دفاع مقدس پرداخته است نیز در نمایشگاه کتاب امسال عرضه میشود.

نظر شما
پربیننده ها