حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

شناخت خطرات تهدیدکننده اسلام یک ضرورت است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: شناخت اینکه امروز چه جریانی خطر اصلی برای اسلام است و جبهه اصلی ما در کدام نقطه شکل بگیرد، یک ضرورت است.
کد خبر: ۱۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴ - 18May 2014

شناخت خطرات تهدیدکننده اسلام یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "علی سعیدی" نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، طی سخنانی در همایش سالانه مدیران و مسئولان نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در ماهشهر با اشاره به برخی از ویژگیهای شهید مطهری به دینشناسی، زمانشناسی، دشمنشناسی، جریانشناسی، آسیبشناسی، مقابله با گفتمانهای انحرافی و تلاش شهید مطهری در جهت تحقق حاکمیت دینی اشاره و خطاب به روحانیون حاضر در این اجلاس گفت: شما در الگوگیری از شخصیت استاد مطهری باید پیچ و مهرههای دین را خوب بشناسید و بدانید که این قطعات امکان جابجایی ندارد و اگر قطعهای جابجا شد دیگر آن سیستم نخواهد بود.

وی با بیان اینکه منبر و موعظه باید متناسب با نیاز مخاطب و با توجه به مقتضیات زمان باشد، افزود: شناخت اینکه امروز چه جریانی خطر اصلی برای اسلام است و جبهه اصلی ما در کدام نقطه شکل بگیرد، یک ضرورت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خواستار تعامل و ایجاد رفاقت هر چه بیشتر روحانیون با اقشار مختلف مردم شد و خاطرنشان کرد: در شیوههای تبلیغی ضمن بهرهگیری هر چه بیشتر از عقلانیت، باید مطالعه و پژوهش کافی داشته باشیم.

وی با اشاره به دیدار چندی پیش گروهی از مداحان با ولی امر مسلمین و توصیه معظم له به مراقبت و مواظبت در جهت جلوگیری از انحرافات، افزود: باید از رخنه انحراف و آسیب در مجالس مداحی و عزاداری ممانعت به عمل آورد و شکل و ترتیب عزاداری در سوگ ائمه اطهار علیهم السلام به شکل و ترتیبی که برای امام حسین(ع) موضوعیت دارد، برای سایرین به این سبک و سیاق موضوعیت ندارد.

حجتالاسلام سعیدی در ادامه به طرح انتظارات و اولویتهای خود از مجموعه مدیران و مسئولان نمایندگی ولی فقیه پرداخت و گفت: اهتمام به اشراف بر وضعیت کمی و کیفی فعالیتها و همچنین انتقال کامل حجم و عمق کار در گزارشها یک اولویت است.

وی افزود: اتخاذ شیوهها و راهکارهایی که به صرفهجویی بیشتر و در عین حال برد و تأثیر بالاتری بیانجامد، ضروری است.

نظر شما
پربیننده ها