دریادار فدوی:

قدرت واقعی ما در پرتو ایمان و معنویت شکل می‌گیرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: قدرت واقعی ما در پرتو ایمان و معنویت شکل می‌گیرد و اگر این نباشد، ابزار و ادوات و تاکتیک مانند کالبدی بی روح عمل خواهد کرد.
کد خبر: ۱۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲ - 19May 2014

قدرت واقعی ما در پرتو ایمان و معنویت شکل می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دریادار پاسدار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه در صدر هیئتی از معاونین و کارشناسان این نیرو وارد پایگاه دریایی ثامن الحجج(ع) ندسا در استان مازندران شد و از مجموعههای مختلف از جمله اسلکه شهید اسحاقی بازدید کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در جریان این دیدار در نشست ویژه با فرماندهان و مدیران پایگاه شمال، حفظ و تقویت توانمندی و آمادگی های دفاعی و رزمی را یک اصل حیاتی و بدون تاریخ مصرف توصیف کرد.
 
دریادار فدوی با بیان این که ابزار و ادوات و تاکتیکهای رزمی و دفاعی در جای خود بسیار مهم و ارزشمند است، خاطرنشان کرد: قدرت واقعی ما در پرتو ایمان و معنویت شکل میگیرد و اگر این نباشد، ابزار و ادوات و تاکتیک مانند کالبدی بی روح عمل خواهد کرد.
 
وی افزود: آن چه در جبهه ما به تجهیزات و ادوات و تاکتیک های ما در مقابله با دشمن اثر و تأثیر و برکت میبخشد، همین قدرت معنوی است.
 
دریادار فدوی در بخش دیگری از این نشست، ضرورت پیگیری دقیق و در عین حال کارشناسانه برنامههای تعالی معنوی را یادآور شد و با تقدیر از اهتمام و مجاهدت یکایک فرماندهان، مدیران و رزمندگان پایگاه دریایی ثامن الحجج(ع) در پیگیری برنامههای آمادگی رزم و تعالی و تقویت بنیه معنوی، بر پیگیری مستمر در زمینه اصول نگهداری از تأسیسات و تقویت آنها تأکید کرد.
 
یادآور میشود در جریان این بازدید، پمپ بنزین اسکله شهید اسحاقی نیز با حضور سردار فدوی افتتاح و بهرهبرداری از آن آغاز شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار