حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی:

برای حل مشکلات اقتصادی باید از معبر فرهنگ‌سازی عبور کنیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: یکی از جنبه‌های اصرار بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس، اصرار بر شکل‌گیری رفتاری با مشخصه‌های آن دوران و مبتنی بر مدیریت و کار جهادی است.
کد خبر: ۱۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵ - 18May 2014

برای حل مشکلات اقتصادی باید از معبر فرهنگ‌سازی عبور کنیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین علی شیرازی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، طی سخنانی در همایش سراسری مدیران و مسئولان نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در ماهشهر گفت: برای حل مشکلات اقتصادی باید از معبر فرهنگسازی عبور کنیم.

وی مدیریت جهادی را شرط لازم برای حل مشکلات عنوان کرد و گفت: یکی از جنبههای اصرار بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس، اصرار بر شکلگیری رفتاری با مشخصههای آن دوران و مبتنی بر مدیریت و کار جهادی است.

شیرازی با استناد به رهنمود مقام معظم رهبری افزود: شرط اول جهاد این است که در آن تلاش و کوشش باشد  و دوم این که در مقابل دشمن صورت گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در ادامه اظهار داشت: اولین شرط مدیریت قوی، آگاهی و سلطه است و جهاد یعنی مبارزه و مبارزه یعنی تلاش پر نیرو در مقابل یک مانع یا یک دشمن.

وی افزود: اگر هیچ مانعی جلوی انسان نباشد، مبارزهای وجود نخواهد داشت و حتما تهدید و دشمن وجود دارد که ما از مدیریت جهادی سخن میگوییم. 

شیرازی بخشی از سخنان مقام معظم رهبری را مورد استناد قرار داد و گفت: ملت ما از ابتدای انقلاب تا امروز در هر جایی که با روحیه جهادی وارد میدان شد، پیش رفت و این را ما در دفاع مقدس و جهاد سازندگی دیدیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، وعدههای الهی را خدشهناپذیر توصیف کرد و افزود: قطعا پیروزی و سربلندی از آنِ امت اسلامی است.

شیرازی در پایان با ذکر این نکته که تلاش ما این است تا ارتباط پاسداران با کتابهای دفاع مقدس مستمر و پیوسته باشد، با ذکر نام برخی از کتابهای با موضوع دفاع مقدس،  مطالعه این کتابها را مورد تأکید قرار داد.

نظر شما
پربیننده ها