سردار سنایی راد:

اصلاح فرهنگی جامعه در ابعاد گوناگون عاملی برای ایجاد قدرت است

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: اصلاح فرهنگی جامعه در ابعاد گوناگون کار، تولید و مصرف و شکل‌گیری کامل و هوشمندانه اقتصاد مقاومتی نوعی ایجاد قدرت و دست برتر است.
کد خبر: ۱۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰ - 18May 2014

اصلاح فرهنگی جامعه در ابعاد گوناگون عاملی برای ایجاد قدرت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار رسول سنایی راد، معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه در اجلاس سراسری مدیران و مسئولان نمایندگی ولی فقیه در ماهشهر ضمن تأکید بر مؤلفههای تولید قدرت، اظهار کرد: در صحنه جهانی و بینالمللی اگر بخواهیم زور نشنویم باید زورمند باشیم.

وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه عزم ملی و مدیریت و کار جهادی اشاره کرد و گفت: این رهنمودها و راهبردها ناظر به تولید توانمندی هر چه بیشتر و افزایش قدرت و اقتدار ملی است.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: اصلاح فرهنگی جامعه در ابعاد گوناگون کار، تولید و مصرف و  شکلگیری کامل و هوشمندانه اقتصاد مقاومتی نوعی ایجاد قدرت و دست برتر است.

سنایی راد گفت: دشمن طی حملات فرهنگی سالهای گذشته سعی کرد تا مصرف ما را در بسیاری از زمینه ها نه معطوف به نیاز، بلکه بر اساس پاسخگویی به کلاس اجتماعی و نمایش ثروت شکل دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: صرفهجویی، رعایت الگوی مصرف، وجدان کاری و ارتقای میانگین کار مفید درست در نقطه مقابل خواست دشمن و در جبهه مقابل تلاش سازماندهی شده او قرار دارد.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه در ادامه، تحکیم ساختار درونی قدرت را یک استراتژی خدشهناپذیر عنوان کرد و گفت: روندهای جاری باید به نفع اصلاح فرهنگ به پیش برود.

سنایی راد بیان کرد: کشور ما استعدادهای ویژه و ظرفیتهای بی نظیری دارد که میتواند با کار و مدیریت جهادی در بستر راهبردها و سیاستهای کلان، مولد یک قدرت هوشمند و چند وجهی باشد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش برخی از جریانها برای محصورسازی سپاه اشاره کرد و گفت: طرح اتهاماتی همچون "کار اقتصادی منفعتطلبانه" علیه سپاه، بخشی از پازل محصورسازی این مجموعه کاملا مردمی و ملی است.
 
سنایی راد، به اختصاص بخش زیادی از درآمد سپاه در زمینه خدماترسانی به محرومان در حوزههای مختلف و کمک به بهبود زندگی مردم اشاره کرد و افزود: تجلی حضور سپاه در عرصه اقتصادی، برای مقابله با تحریم دشمن، تحولات عمرانی بزرگ و کمک به بهبود معیشت و زندگی مردم بوده و هست و دولتهای مختلف با علم به توان و کارکرد منحصر به فرد سپاه، از این مجموعه توانمند برای حضور در عرصه اقتصادی دعوت کردند.
 
معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، در پاسخ به یک پرسش، مواضع برخی از جریانها را نسنجیده و مغرضانه توصیف کرد و گفت: در هر کشوری در دنیا، محوریت قدرت و فصلالخطاب، رهبری آن است و هر نظامی یک ایدئولوگ دارد که به جایگاه و موضع او گردن مینهند، که این یک امر طبیعی و مورد قبول و اعتنا است.
 
وی تصریح کرد : در صورتی که در کشور ما  با وجود رهبری که از ویژگیهای منحصر به فرد و بی مانندی در مقایسه با سایر رهبران دنیا برخوردار است، واگرایی و عدم تمکین برخی از افراد، گروهها و جریانهای سیاسی غرضآلود و تشتتآفرین و بعضا دشمنیآلود است.
 
سنایی راد در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر دلایل برخورد نظام با فتنهگران، گفت: اگر قرار باشد که هنجارهای یک جامعه عملا مورد هجوم و تخریب قرار گرفته و هر کسی هر غلطی کرد، هیچ هزینهای در مقابل تخریبگری و غلط خود نپردازد، مشوقی برای فتنهگری و تخریبهای بعدی در آینده خواهد بود.
 
معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: بهترین حالت این است که در نظام هر کسی کار غلطی کرد، هزینه و تاوان آن را بپردازد و یا حداقل عذرخواهی کند تا این موضوع مانعی در برابر شکلگیری هر نوع مشوق برای ادامه فتنهگری باشد.
نظر شما
پربیننده ها