در دانشگاه پیام نور کرمان

پنجمین کتابخانه تخصصی دفاع مقدس کرمان افتتاح شد

به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان، پنجمین کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور کرمان افتتاح شد.
کد خبر: ۲۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵ - 25May 2014

پنجمین کتابخانه تخصصی دفاع مقدس کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، "حسین رشیدی نژاد" رئیس دانشگاه پیام نور کرمان در این مراسم ضمن تبریک سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، بیان داشت: شهدا زندگی بی آلایش و سادهای داشتند و سختی برای آنها آسان بود، زیرا شهدا کارهایشان را از روی تدبیر و برنامه ریزی انجام میدادند و در نتیجه  خداوند به آنها عزت داد و به بالاترین درجه یعنی شهادت نائل آمدند.

رئیس دانشگاه پیام نور ضمن تشکر از مدیرکل حفظ آثار ونشرارزشهای دفاع مقدس استان کرمان بابت اهدای 1000 نسخته کتاب به کتابخانه دفاع مقدس دانشگاه پیام نور، گفت: ان شاالله خداوند توفیق بدهد بتوانیم از این کتابها در جهت نشر فرهنگ دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

در ادامه این مراسم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمان به بیان خاطراتی از  دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: کتابخانه دانشگاه پیام نورکرمان پنجمین کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در استان میباشد که هم اکنون به  1000 کتاب  تخصصی در زمینه دفاع مقدس تجهیز شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: وظیفه امروز ما سوق دادن قشر دانشگاهی به سمت عرفان و آشنا نمودن دانشگاهیان با فرهنگ ایثار و شهادت است و امیدواریم این فرهنگ در دانشگاه همه گیر شود و در سالهای آینده شاهد افتتاح کتابخانههای بیشتری در حوزه دفاع مقدس در دانشگاهها باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار