سررسید دفاع مقدسی «پلاک ۹۲» منتشر شد

کد خبر: ۲۰۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۳ - 18February 2013
سررسید «پلاک ۹۲» با موضوع دفاع مقدس از سوی مؤسسه نشر شهیداحمد کاظمی در ۲ هزار نسخه منتشر شد.

به گزارش ساجد، مجید شکراللهی، مدیر نشر سرلشگر شهید احمد کاظمیدرباره سری جدید سررسید پلاک، بیان داشت: این انتشارات از 3 سال گذشته بر روی سررسید «پلاک» با محتوای دفاع مقدس کار می‌کند.

وی اضافه کرد: مؤسسه شهید احمد کاظمی معتقد است که سررسید «پلاک» نخستین سررسید دفاع مقدس است که به صورت ملی منتشر می‌شود چراکه اکثر سررسیدهایی که در کشور با موضوع «دفاع مقدس» منتشر می‌شوند، بیشتر داخلی است.

شکراللهی ادامه داد: هفته گذشته سررسید «پلاک 92» از سوی نشر شهید کاظمی منتشر شد که همه 10 هزار نسخه آن پیش‌ فروش شد و 10 هزار نسخه دیگر آن نیز به زودی منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

وی افزود: سررسید «پلاک 92» دارای 4 طرح جلد در ابعاد خشتی است که 2 طرح روی جلد آن با عکس مقام معظم رهبری آراسته شده و 2 طرح دیگر نیز پلنگی است.

مدیر نشر شهید احمد کاظمی گفت: محتوای سررسید «پلاک 92» دفاع مقدس و با درج خاطراتی از شهدا، عکس سرداران، داستان، شعر، بیوگرافی کوچک از سرداران شهید کشور و عملیات‌های مختلف جنگ تحمیلی مزین شده است.

بر اساس این گزارش، مؤسسه سرلشگر شهید احمد کاظمی سررسید «پلاک 92» را با قیمت 6500 تومان منتشر و در همه استان‌های کشور توزیع کرده است.

نظر شما
پربیننده ها