فرمانده سپاه استان قزوین مطرح کرد

نیازمند حرکت جهادی در عرصه جنگ نرم برای مقابله با تهاجمات دشمن

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در عرصه جنگ نرم باید همچون سال‌های اول پیروزی انقلاب به صورت جهادی با تهاجم دشمنان مقابله کنیم و از میهن، اعتقادات و آرما‌ن‌های این انقلاب و شهیدان بزرگوار دفاع کنیم.
کد خبر: ۲۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸ - 28May 2014

نیازمند حرکت جهادی در عرصه جنگ نرم برای مقابله با تهاجمات دشمن

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "سالار آبنوش" فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان قزوین در همایش ایثارگران و رزمندگان شهرستان تاکستان، اظهار کرد: همه شهرهای ایران برای پاسداری از کیان ایران اسلامی شهیدان بسیاری را تقدیم انقلاب و امام خمینی (ره) کردهاند.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هنوز هم دست از توطئههایشان برنداشته اند و امروز در قالب جنگ نرم با ملت ایران جنگ میکنند که پیروزی در عرصههای جنگ نرم نیازمند استقامت در برابر این تهاجمات است.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: ما باید در عرصه جنگ نرم همچون سالهای اول پیروزی انقلاب به صورت جهادی با تهاجم دشمنان مقابله کنیم و از میهن، اعتقادات و آرمانهای این انقلاب و شهیدان بزرگوار این عرصه دفاع کنیم.

سردار آبنوش بیان کرد: فتح خرمشهر برای نسل ما یک درس فراموشنشدنی است چرا که تجهیزات نظامی دشمنان در خرمشهر بسیار گسترده بود و از نظر استراتژیک برای رژیم بعثی عراق از اهمیت ویژهای برخوردار بود اما به یاری خداوند با وجود تمام این تجهیزات جنگی رزمندگان ما توانستند خونین شهر را فتح کرده و به ایران اسلامی بازگردانند.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی باید به تبعیت از رزمندگان اسلام که جوانان دیروز ایران اسلامی بودند تکلیف و رسالت خود را در برابر خون شهیدان که وظیفه بسیار سنگینی است به خوبی به انجام برسانند.

سردار آبنوش خاطرنشان کرد: اینک جنگ دشمن از حالت نظامی خارج شده و بسیار پیچیدهتر از گذشته است چرا که جنگ نرم پیچیدگیهای ویژه خود را دارد بنابراین جنگ با دشمنان تمام شدنی نبوده و نیست و ان شاء الله ایران اسلامی با بهره گیری از عنایات الهی چون گذشته پیروز میدان است.

وی افزود: دشمن میخواهد با استفاده از ماهواره جوانان مؤمن و مسلمان ایران زمین را از مسیر اهداف و آرمانهای انقلاب منحرف کند غافل از اینکه جوانان پاک ایران اسلامی با عزم و اراده ملی اجازه این کار را به دشمن نداده و با تهاجمات و استکبار فرهنگی دشمنان مقابله میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار