سردار جزایری مطرح کرد

تعرض به جمهوری اسلامی ایران یعنی نابودی تل‌آویو و ادامه جنگ در خاک آمریکا

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به سخنان رئیس جمهور آمریکا، تعرض به جمهوری اسلامی ایران را به معنای "نابودی تل‌آویو و ادامه جنگ درون ایالات متحده" دانست.
کد خبر: ۲۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸ - 30May 2014

تعرض به جمهوری اسلامی ایران یعنی نابودی تل‌آویو و ادامه جنگ در خاک آمریکا

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «سیدمسعود جزایری» معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات اخیر اوباما رئیسجمهور آمریکا مبنی بر اینکه «همه گزینهها علیه برنامه هستهای ایران روی میز است» گفت: اگر امریکا و همپیمانانش توان حمله به ایران را داشتند، لحظهای در انجام عمل وحشیانه خود درنگ نمیکردند.

وی تصریح کرد: آنها میدانند تعرض به جمهوری اسلامی ایران یعنی نابودی تلآویو و ادامه جنگ درون ایالات متحده و لذا حرفهای رئیس حکومت امریکا، بر زبان آوردن آرزوهای کودکانه دستنیافتنی است.

سردار جزایری با تأکید بر اینکه بسط صلح و عدالت از آرمانهای انقلاب اسلامی و ملت ایران است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، آرمانهای بلندی دارد و به دنبال فراگیر کردن صلح و عدالت واقعی در جهان و در میان همه ملتها و جوامع است و روند حرکت جهانی نیز حاکی از پایان دوره رژیمهای سلطه و آموزههای غیرالهی نظیر لیبرال دموکراسی دروغین است.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به ظرفیتها و فرصتهای دراختیار جبهه حقطلب، عدالتجو و سلطهستیز برای غلبه بر مشکلات و موانع فراروی صلح، امنیت و عدالت گفت: جمهوری اسلامی ایران و همراهان منطقهای و جهانیاش، چالشها، بحرانها و جنگهای ساخته و پرداخته رژیمهای سلطه را پشت سر خواهند گذاشت و نابودی را برای ابرسرمایهداری و صهیونیسم جهانخوار رقم خواهند زد.

سردار جزایری در ادامه، ظرفیتها و توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران برای برتری ظاهری قدرتهای سلطهگر در عرصه جنگ نرم را تشریح و اظهار داشت: امکانات مادی و توانمندیهای جنگ نرم امریکا و همپیمانانش هر چند به ظاهر از برتری و قوت برخوردار است، لیکن اقبال بینظیر آزادیخواهان جهان و پذیرش آموزههای انقلاب اسلامی حاکی از امواج خروشانی است که دست بالاتر و برتر را برای جمهوری اسلامی ایران به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: هیچکس در جهان قادر به جلوگیری از این حرکت مقدس نیست و در آیندهای نزدیک همگان شاهد خواهند بود که پایههای امپراطوری پول و سلاح فرومیریزند و امریکاییها فقط نظارهگر این سقوط خواهند بود.

این مقام عالیرتبه نظامی در پایان تصریح کرد: حاکمان امریکایی و رسانههای صهیونیستی نمیتوانند بر فهم و درک صحیح جامعه جهانی نسبت به شکستهای نظامی متجاوزان در لبنان، غزه، عراق، افغانستان و سوریه سرپوش بگذارند و مردم جهان بولفهای امریکا را به حساب مضحکهٔ سران این کشور میگذارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار