فرمانده سپاه استان البرز عنوان کرد

حلقه‌های صالحین عامل تقویت اندیشه‌های دینی

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: با اجرای طرح صالحین اندیشه‌های دینی بسیجیان محکمتر می‌شود.
کد خبر: ۲۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱ - 08June 2014

حلقه‌های صالحین عامل تقویت اندیشه‌های دینی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «علی استاد حسینی» فرمانده سپاه استان البرز ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ساوجبلاغ اظهار کرد: امروز دشمن با راهاندازی جنگ نرم در نظر دارد تا به اهداف شوم و دیرینه خود دست پیدا کند.

وی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون دشمن با توطئههای مختلف در نظر دارد تا ایران را مورد هجمه و حمله قرار دهد، لذا با راهاندازی توطئههای مختلف میخواهد به اهداف شومش دست پیدا کند.

این مسئول با بیان این که امروز دشمن با راهاندازی جنگ نرم و هدف قرار دادن نوجوانان و جوانان کشور قصد ضربهدن به کشور را دارد،افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند و جنگ نرم دشمنان را به تهاجم فذهنگی تعبیر کردند باید در مقابل این هجمه دشمنان ایستادگی و توطئههای انان را خنثی کرد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به کارکرد دشمن در عرصه فرهنگ افزود: دشمن میخواهد فساد و فحشا را در کشور ما گسترش دهد و برای این مقصود، ماهوارهها را ابزار کار  خود قرار داده است.

استاد حسینی خاطرنشان کرد: ما باید با تأسی از ائمه و  بصیرتافزایی، حواس خود را جمع کنیم؛ در این راستا ما فرهنگ حسینی و فاطمی را داریم که ما را در خط و صراط مستقیم قرار خواهد داد.

با اجرای طرح صالحین ریشههای دینی محکمتر میشود

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در ادامه سخنان خود به اجرای طرح صالحین اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح صالحین ریشههای دینی محکمتر میشود. در بسیج باید ریشهها را برای بچهها با طرح صالحین محکم کنیم.

رفتار کدخدا منشی آمریکا نوعی سلطهگری است

وی در بخشی دیگر از سخنان خود رفتار کدخدامنشی آمریکا را نوعی سلطهگری دانست و گفت: امروز دشمن با هدف قرار دادن اعتقادات ما در نظر دارند تا اهداف عالیه نظام و آرمانهای انقلاب و اعتقادات جوانان را مورد خدشه قرار دهند لذا حفظ نظام از اوجب واجبات است آنها از ما میخواهند دست از سر اعتقادات خود بر داریم.

گفتنی است در این مراسم طی حکمی سرهنگ دوم پاسدار علی لشگری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه ساوجبلاغ معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار احسان الله حاجی زاده تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار