به مناسبت 13 آبان:

زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان شهید وادیپور نواخته شد

زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان شهید وادیپور به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز هم اکنون با حضور فرماندار محترم شهرستان آبیک و مسئولین شهرستان نواخته شد.
کد خبر: ۲۱۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵ - 02November 2016
به گزارش دفاع پرس از قزوین، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و 13 آبان زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان شهید وادیپور شهرستان آبیک با حضور فرماندار محترم ،امام جمعه محترم شهر آبیک شهرستان آبیک و مسئولین شهرستان نواخته شد.

 حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی امام جمعه محترم شهر آبیک در زنگ استکبار ستیزی که امروز در دبیرستان شهید وادیپور آبیک به صدا درآمد بیان داشت، مبارزه با کفر و نرفتن زیر بار ظلم یک استکبار ستیزی است امروز نماد استکبار جهانی آمریکا است  که زمینه ظهور تروریست جهانی را مهیا کرد و نمونه بارز آن داعش است. 

امام جمعه آبیک گفت: شیطان مستکبر است و چهره پلید و شوم  آمریکا که امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ در جهان نامید.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با آمریکا و هم پیمانانش که خون مظلومان را در سرتاسر جهان بی گناه به زمین میریزند. یک استکبار ستیزی جهانی است تصریح کرد: مستکبر کسی است که بر قانون شکنی اصرار دارد. امروز دانش آموزان ما بدرستی چهره استکباران جهانی را شناخته اند. حمله به هواپیمای مسافری در خلیج فارس با به شهادت رسیدن 290 مسافر  که کودکان نیز در این بین بودند اینها استکبار هستند و حاضر به عذرخواهی نشدند.

موسوی انتخاب رئیس جمهور در لبنان پس از دو سال که عربستان ممانعت میکرد تا همچنان این کشور بدون رئیس جمهور بماند را خوشبختانه این انتخاب را یک پیروزی برای حزب الله لبنان دانست و گفت:  این پیروزی عصبانبت عربستان را در پی داشت، امروز داستکبار ستیزی در خون جوانان ایران اسلامی جریان دارد.

وی در خاتمه ادامه داد: حضور مدافعين حرم در سوریه برای حراست از حرمین شریفین و اماکن مذهبی یک استکبار ستیزی جهانی است

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار