با حضور سرلشکر صفوی در فرهنگسرای رضوان

مادران شهید مهمان لاله‌های گمنام می شوند

آیین تجلیل از مادران شهدای گمنام با حضور سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه و منصور احمدلو مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران در فرهنگسرای رضوان برگزار می شود.
کد خبر: ۲۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵ - 09June 2014

مادران شهید مهمان لاله‌های گمنام می شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمد سعادت رییس فرهنگسرای رضوان، با اشاره به این مطلب گفت: آیین تجلیل از مادران شهدای گمنام با عنوان«مادران چشم به راه» در روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) در مزار شهدای گمنام بهشت زهرا(س) و با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، سرداران سالهای دفاع مقدس و مقامات کشوری و لشگری برگزار میشود.

وی افزود: با گذشت سالها از اتمام جنگ تحمیلی و تفحصهای گستردهای که در مناطق عملیاتی و حتی خاک عراق صورت گرفته اما هنوز مادرانی هستند که چشم به راه فرزندانشان هستند و همچنان برای یافتن نشانی از فرزندشان با ستادهای تفحص در تماس هستند و با هرکاروان شهیدی که از جبههها میرسد امید به رسیدن خبری از فرزندشان دارند.

سعادت ادامه داد: با توجه با جایگاه معنوی و حرمت این مادران و به مناسبت ولادت سرباز جوان دشت کربلا حضرت علی اکبر(ع) آیین تجلیل مادران شهدای مفقود الاثر در جوار مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس برگزار میشود.

رییس فرهنگسرای رضوان با اشاره به اینکه در این برنامه سبک زندگی شهدای دفاع مقدس توسط راویان و خادمان شهدا روایتگری میشود و مادران شهدای مفقود الاثر خاطره گویی خواهند داشت، یاد آور شد: از دیگر بخشهای این برنامه تجلیل مادران شهیدی که فرزندانشان در بهشت زهرا(س) آرمیدهاند از مادران شهیدی است که همچنان چشم انتظار فرزندانشان هستند، خواهد بود.

قابل ذکر است که این برنامه دوشنبه ۱۹ خرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مزار شهدای گمنام بهشت زهرا(س) به همت فرهنگسرای رضوان و با مشارکت فرهنگسرای مترو برگزار می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار