صفارهرندی:

هاشمی جلسات مجمع تشخیص را با حمد و ثنای امام(ره) و رهبر انقلاب شروع می‌کرد/ مرزبندی با جریان لیبرال را از هاشمی یاد گرفتیم

عضو مجمع تشخیص نظام گفت:‌ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ هاشمی در چند جلسه همراه با حمد، ثنا و ابراز وفاداری به امام(ره) و رهبر انقلاب جلسات را شروع می‌کردند.
کد خبر: ۲۲۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱ - 08January 2017

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «محمدحسین صفارهرندی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش در برنامه زنده «جهان‌آرا» شبکه افق با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از شخصیت‌هایی است که کسی جز رهبر انقلاب جزئیات دوران مبارزه و زندگی همراه با مسئولیتشان ایشان را نمی‌تواند‌ توصیف کند، اظهار داشت:‌ مقام معظم رهبری تنها شخصیتی است که جزئیات شخصیتی، مبارزاتی و خدمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به انقلاب می‌داند.

صفارهرندی تصریح کرد: نام آیت‌الله هاشمی با انقلاب عجین شده است. کسانی که نسبتی با انقلاب دارند، می‌دانند که هاشمی زیر شکنجه ساواک حاضر نشد به امام(ره) جسارت کند. در مجمع تشخیص مصلحت نظام ایشان به خاطر جسارتی که به امام خمینی(ره) شده بود در چند جلسه همراه با حمد، ثنا و ابراز وفاداری به امام(ره) و رهبر انقلاب بحث را شروع می‌کردند. آخرین تصویر قاب ذهنی ما از ایشان و رهبر انقلاب مربوط به عید میلاد رسول اکرم در 17 ربیع بود که دیدار رفیقانه‌‌ای ایشان و رهبر انقلاب بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد:‌ شیرینی خاطرات جوانی ما متعلق به خطبه‌های شیرین نماز جمعه دوران جوانی آیت‌الله هاشمی بود؛ خطبه‌های هاشمی در نماز جمعه کام ما را شیرین می‌کرد. آیت‌الله هاشمی در ستیز جبهه ظلم عمل می‌کرد. ایشان در مرز بندی جریان‌های لیبرال‌های دهه شصت از آقای هاشمی یاد گرفتیم.

وی اظهار داشت:‌ مخالفان هاشمی در دهه شصت ضد انقلاب بود،‌ تیرهای ضد انقلاب در مقاطعی به نزدیکان امام خمینی(ره) برخورد می‌کرد. دوران اصلاحات با هجمه به هاشمی می‌خواستند تصویر دیگری از ایشان به نمایش بگذارند و تضاهر به دوستی با ایشان گذاشتند. در دهه شصت هر کسی به ساختمان بزرگ و ثروت انباشه‌ای می‌رسید آن را به دروغ به هاشمی نسبت می‌دادند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار