مادر شهید علی هاشمی:

به تمام شهدا و شهیدم افتخار می‌کنم

مادر سردار شهید «علی هاشمی» گفت: آن‌هایی که برای دفاع از میهن و ناموس مردم کشورمان شهید شدند، به همه آن شهدا و شهیدم، افتخار می‌کنم.
کد خبر: ۲۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱ - 27June 2014

به تمام شهدا و شهیدم افتخار می‌کنم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، مادر سردار شهید «علی هاشمی» در اولین کنگره بزرگداشت این شهید والا مقام که با عنوان «ناشناخته مثل هور» برگزار شد، در سخنان کوتاهی بیان کرد: زمانی که از «علی» میپرسیدم کی جنگ تمام میشود و به خانه بر میگردی، میگفت که امام فرموده جنگ، جنگ تا پیروزی یعنی همیشه گوش به فرمان امام بود لذا اکنون نیز از شماها میخواهم همانند شهیدم گوش به فرمان «رهبر» باشید.

وی درباره نحوه قبول شهادت فرزندش نیز گفت: زمانی که مسئولان این خبر را به من دادند خیلی ناراحت شدم و نمیخواستم آن را قبول کنم تا اینکه «علی» به خوابم آمد و گفت که چشم انتظار نمان و چیزی که میگویند قبول کنید. به همین خاطر به فرزندانم گفتم که باید شهادت «علی» را قبول کنیم.

مادر شهید علی هاشمی تأکید کرد: افتخار میکنم به اینکه خون «علی» برای دفاع از میهن، اسلام، انقلاب و ناموس مردم بر زمین ریخته شد.

عارف هاشمی برادر شهید علی هاشمی نیز در سخنان کوتاهی با انتقاد از حضور نیافتن مسئولان در این مراسم عنوان کرد: کسانی که ادعای رفاقت با شهید علی هاشمی را داشتند متأسفانه علیرغم دعوتی که از آنها به عمل آمده ولی در این مراسم حضور نیافتند و این نشان میدهد هنوز علی هاشمی مانند سالهایی که مظلوم بود، اکنون نیز مظلوم است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار